یزد - نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: ایجاد تزلزل در کانون خانواده‌های ایرانی از مهمترین اهداف دشمنان بوده و ترویج زندگی های تک فردی، ترویج زندگی با حیوانات و سرگرم شدن به برخی ابزارها از جمله شبکه‌های اجتماعی از جمله برنامه‌هایی است که در این راستا توسط غرب در حال انجام است.

ایجاد تزلزل در کانون خانواده‌های ایرانی از مهمترین اهداف دشمنان است

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در دیدار با جمعی از بانوان استان یزد با اشاره به ترفندهای دشمنان در راستای مبارزه با فرهنگ اسلامی ایرانی جامعه به ویژه بانوان در ایران اظهار داشت: باید درزمینه استفاده مناسب از فضاهای مجازی فرهنگ سازی در جامعه انجام شود و دشمن به دنبال ایجاد تزلزل در بنیان خانواده‌های ایرانی است و پس از پیروزی انقلاب تا به الان تمام تلاش خود را در راستای نابودی ارزش‌های اسلامی در ایران به کار بسته‌اند.

وی افزود : یکی ازمهمترین اهداف دشمن در این زمینه، خانواده‌های ایرانی است چون خانواده در ایران از ارزش و جایگاه بسیار ویژه‌ای برخوردار است و دشمن هم با توجه به شناخت اهمیت این موضوع، اقدام به تهاجم در این نهاد بسیار مهم نموده است.

امام جمعه یزد تصریح کرد: ایجاد تزلزل در کانون خانواده‌های ایرانی از مهمترین اهداف دشمنان بوده و ترویج زندگی های تک فردی، ترویج زندگی با حیوانات و سرگرم شدن به برخی ابزارها از جمله شبکه‌های اجتماعی از جمله برنامه‌هایی است که در این راستا توسط غرب در حال انجام است.

ناصری یزدی به آسیب‌های فضاهای مجازی و شبکه‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: متاسفانه در جامعه از کارکردهای مفید این شبکه‌ها به صورتی که باید استفاده نمی‌شود و بسیاری از افراد وقت خود را صرف کارکردهای نادرست این فضاها می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه خواه ناخواه فضاهای مجازی در زندگی افراد جامعه وجود دارد و باید فرهنگ‌سازی در ارتباط با استفاده درست از آن در جامعه انجام شود خاطرنشان ساخت: در این زمینه بانوان نقش بسیار مهمی بر دوش دارند و آن توجه به تربیت دینی فرزندان است.

وی بیان هدف زندگی برای کودکان، نوجوانان و جوانان، تولید محتوای مناسب دینی و آموزشی متناسب با شرائط سنی آنها، ارائه آموزش‌های دینی را از جمله راهکارهای دور کردن افراد به ویژه جوانان از آسیب‌ها دانست و خاطرنشان کرد: در این زمینه بانوان با توجه به نقشی که در مدیریت خانه و خانواده دارند، باید به صورت ویژه تلاش کرده و جلوی آسیب‌های تهاجم فرهنگی دشمن را بگیرند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.