زاهدان- سرپرست تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: تعداد ۵ نفر از محکومین تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) و ولادت امام جعفر صادق (ع) مشمول عفو مقام معظم رهبری قرار گرفته اند.

عفو ۵ نفر از محکومین تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان

به گزارش قدس آنلاین، سرپرست تعزیرات حکومتی استان اظهار داشت: تعزیرات حکومتی با توجه به صلاحیت ها و وظایف محوله ، حامی جدی حقوق شهروندان بوده و در حوزه حمایت از تولید داخلی که موجب ایجاد اشتغال و بهبود فضای کسب و کار می شود نیز نقش گسترده ای را ایفا می نماید .

محمد حسین اشرفی افزود : این اداره کل همواره با برگزاری جلسات مستمر، استفاده از فضای رسانه ای و سایر ظرفیت ها علاوه بر تلاش برای ایجاد فرهنگ سازی مصرف کالای داخلی در راستای فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری با قاچاقچیانی که با آگاهی و به دلیل سودجویی اقدام به ورود کالای غیر مجاز و قاچاق که علاوه بر ضربه به اقتصاد کشور باعث تهدید سلامت جامعه نیز می گردد می نمایند ، مطابق ضوابط و در جهت صلاحیت های واگذار شده قانونی برخورد نموده است .

وی افزود : باید توجه نمود که تمام تمرکز تعزیرات حکومتی بر روی برخورد سلبی نبوده زیرا هدف قانونگذار از تعیین مجازات ها نیز در راستای بازدارندگی و پیشگیرانه بوده است .

اشرفی اضافه نمود : از ابتدای سال جاری تاکنون در حوزه های صلاحیتی برای ۸۳۹ نفر از متهمین توسط شعب تعزیرات حکومتی در سطح استان رأی برائت و قرار منع تعقیب صادر شده است که این خود نشانی از رسیدگی عادلانه و قانون مند با در نظر گرفتن شرایط اجتماعی و اقتصادی افراد می باشد.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان گفت : تعداد ۵ نفر از محکومین تعزیرات حکومتی استان نیز به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر مکرم اسلام (ص) و ولادت حضرت امام جعفر صادق (ع) مشمول عفو مقام معظم رهبری شدند .

وی بیان نمود : در کنار حمایت از اقشار آسیب پذیر برخورد با دانه درشت های قاچاق کالا همواره در دستور کار این اداره کل قرار داشته که در ماه های گذشته چند قاچاقچی عمده توسط شعب تعزیرات حکومتی محکوم شده اند و پس از اعلام نظر شعب تجدید نظر آراء آنان رسانه ای خواهد شد .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.