انجمن نویسندگان،خبرنگاران و عکاسان ورزشی خراسان رضوی بیانیه ای را در ارتباط با درگذشت کوهنوردان این استان منتشر کرد.

بیانیه انجمن نویسندگان،خبرنگاران و عکاسان ورزشی خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، در این بیانیه آمده است:

« إِنَّا سَخَّرْنَا الْجِبَالَ مَعَهُ یُسَبِّحْنَ بِالْعَشِیِّ وَالْإِشْرَاقِ
ما کوه ها را با او مسخر ساختیم که شامگاهان و بامدادان خداوند را نیایش می کردند.

خبر جان باختن تعدادی از کوهنوردان هم استانی، قلب نه تنها مردم خراسان ، بلکه تمامی کشور را به درد آورد. کسانی که یکی از زیباترین ورزش ها ؛ یعنی کوهنوردی را برای صیقل دادن روح و جسم خود انتخاب کرده بودند؛ رشته ای که فراتر از یک ورزش و مانند یک زندگی کامل است.

کوهنوردی،داستان سختی ها و آسانی ها، آرامش ها و درد ها، زشتی ها و زیبایی ها و موفقیت ها و شکست هاست، دقیقا مانند زندگی! و کوهنوردان تنها کسانی هستند که با تصمیم برای فتح هر قله، لذت ماجراجویی در یک زندگی جدید را تجربه می کنند. تمامی این عزیزان هم استانی نیز با داشتن احساسی شگرف در قلب خود ،صعودی آسمانی داشتند، و مسلما در لحظات پایانی زندگی خود نه از کوه دلگیر بودند و نه از کوهنوردی.

در همین راستا جامعه رسانه ای استان خراسان رضوی ، ضمن تاکید بر اجرای دقیق موارد و ضوابط پیشگیرانه توسط ارگان های ذی صلاح برای جلوگیری از اتفاق های مشابه بعدی ، خواهان بررسی نوع و کیفیت امداد و نجات به این عزیزان است و تا حصول نتیجه موضوع را بررسی و پیگیری خواهد نمود.

انجمن خبرنگاران ورزشی خراسان رضوی این ضایعه را به جامعه ورزش استان و بازماندگان این عزیزان تسلیت گفته و برای این فاتحان بی مانند، حضور ابدی در زیباترین کوهسارهای بهشت خداوند بخشنده را خواهان است و آرزوی رحمت می کند.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.