کرمانشاه - عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با بیان اینکه قانون اساسی برای مردم حقوقی را در نظر گرفته است، گفت: مردم کرمانشاه گدا نیستند.

مردم کرمانشاه گدا نیستند/ دولتی‌ها به وظیفه خود عمل کنند

به گزارش قدس آنلاین، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۹ آذر ماه) مجلس شورای اسلامی در اخطار اصل ۲۰ قانون اساسی اظهار داشت: بعد از زلزله کرمانشاه مردم ایران سنگ تمام گذاشتند ولی بعضی از دولتمردان قول‌هایی دادند و عمل نکردند.کرمانشاه استانی مرزی است و اگر مشکلات آن در قالب بودجه حل نشود من به عنوان عضو کمیسیون امنیت ملی می‌گویم که نارضایتی‌های اجتماعی و اقتصادی تبدیل به نارضایتی‌های امنیتی می‌شود، چرا برخی این موضوع را نمی فهمند؟

نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دولتی‌ها باید به وظیفه خود عمل کنند و بودجه بگذارند.

وی با انتقاد از طرحی که بر اساس آن قرار است یارانه مردم کشور کم شود و به مردم زلزله زده اختصاص یابد، افزود: این چه توهینی است به مردم استان کرمانشاه که گفته شده از یارانه مردم کم کنیم و به زلزله‌زدگان بدهیم، مگر مردم کرمانشاه گدا هستند.

فلاحت پیشه با بیان اینکه ۸۵ درصد مرزهای استان کرمانشاه را خود مردم اداره می‌کنند و در دوران ۸ سال دفاع مقدس نیز از کشور دفاع کردند، متذکر شد: در حال حاضر زلزله‌ای اتفاق افتاده است ولی باید توجه داشته باشیم که محروم‌ترین مردم جامعه یارانه‌بگیران هستند.  

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: دولت‌ها در طول تاریخ در زمینه هوشمند کردن یارانه‌ها عمل نکردند ولی برای فرار از بار تعهد می‌گویند یارانه مردم را به زلزله‌زدگان بدهند این در حالی است که مردم کرمانشاه بر اساس قانون اساسی حقوقی دارند و دولت باید در این زمینه بودجه‌ای را تعیین کند.

نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آقایان در زمان زلزله عکس گرفتند و رفتند، اظهار داشت: چند شب گذشته زیر برف و کولاک ۳۵ چادر مردم را باد برد ولی رئیس بنیاد مسکن ۴۸ ساعت است که تلفن همراه خود را جواب نمی‌دهد و کرمانشاه را تنها گذاشتند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: نباید به این طرح که قرار است از یارانه مردم به مردم زلزله‌زده کرمانشاه اختصاص داده شود، رأی بدهیم و این طرح باید از دستور کار مجلس خارج شود.

منبع: خانه ملت

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.