زنجان- مدیرعامل سازمان تاکسیرانی زنجان با اشاره به اینکه برنامه‌ای برای افزایش تاکسی در زنجان نداریم، گفت: تاکنون ۷۰۰ تاکسی در زنجان به کارتخوان مجهز شدند و در آینده نزدیک این دستگاه بر روی همه تاکسی‌ها نصب می‌شود.

دستگاه کارتخوان بر روی تمام تاکسی‌های استان زنجان نصب می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، مهدی مهاجری به طرح کارت شهروندی اشاره و اظهار داشت: این یکی از طرح‌های خوب شهری است که مردم می‌توانند به راحتی پول‌های خرد خود را با این کارت پرداخت کنند.

وی افزود: با کارت‌خوان شدن تمام تاکسی‌ها مردم می‌توانند به راحتی کرایه خود را پرداخت کنند و هم برای مسافران و هم برای راننده تاکسی آسان‌تر است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری زنجان از مجهز شدن ۷۰۰ تاکسی در شهر زنجان به دستگاه کارتخوان خبر داد و افزود: در حال حاضر ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه تاکسی در شهر زنجان فعالیت می‌کنند و در حال رایزنی با شرکت مربوطه برای افزایش دستگاه‌های کارتخوان هستیم تا در آینده نزدیک بر روی همه تاکسی‌ها نصب شده باشد.

وی تصریح کرد: به خاطر واردات دستگاه‌های کارتخوان شرکت مربوطه قول تجهیز کردن تمام تاکسی‌های زنجان را داده است و این اتفاق به مرور زمان انجام می‌شود.

مهاجری با بیان اینکه در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای توسعه ناوگان تاکسیرانی در شهر زنجان نداریم، ابراز کرد: تمرکز سازمان تاکسیرانی در حال حاضر فقط برای نوسازی تاکسی‌ها است تا مردم در آسایش بیشتری باشند.

وی به اعتراض و درخواست برخی از تاکسیرانان برای سوار کردن مسافر از مرکز شهر اشاره و خاطرنشان کرد: اولویت برای سوار کردن مسافر از خیابان سعدی با تاکسی‌های خطی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.