بجستان_ فرمانده نیروی انتظامی بجستان گفت: با همکاری نیروهای پلیس آگاهی این شهرستان سارقی که شبانه اقدام به سرقت گل زعفران از مزارع این شهرستان داشت دستگیر شد.

سارقان گل های زعفران در بجستان دستگیر شدند

به گزارش قدس آنلاین، فرمانده نیروی انتظامی بجستان صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: با تلاش پلیس این شهرستان سارقین گلهای زعفران که از مزارع کشاورزی اقدام به سرقت شبانه می کردند شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ قدیر مصرخانی فرمانده انتظامی بجستان در این خصوص افزود: در پی گزارشی مبنی بر سرقت گل زعفران از مزارع کشاورزی روستای زین آباد از توابع این شهرستان موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه اظهار داشت: با انجام تحقیقات توسط پلیس آگاهی این فرماندهی سارقین که دو برادر و ساکن یکی از روستای های اطراف شهرستان بودند شناسایی و با هماهنگی مقامات قضایی یکی از آنان در محل سکونتش دستگیر شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه در سال جاری بیش از ۷۸ درصد سرقت های انجام شده توسط پلیس کشف شده است بیان داشت با توجه به شناسایی و دستگیری سارقین مذکور چنانچه در ایام برداشت گل زعفران در روستای های حاشیه جاده بجستان به فردوس سرقتی از مزارعشان صورت گرفته است جهت پیگیری به پلیس آگاهی شهرستان بجستان مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.