کرج- اتوبوس حامل دانش آموزان به دلیل سبقت غیر مجاز یک دستگاه وانت تویوتا منحرف و واژگون شده و متاسفانه در این سانحه ۲ نفر دانش آموز دختر، یک نفر راوی ، یک نفر مربی دانش آموزان و همچنین راننده تویوتا وانت فوت شده اند.

تعداد دانش آموزان فوت شده در حادثه واژگونی اتوبوس ۲ نفر است

کرج- مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین ضمن عرض تسلیت به خانواده های دو دانش آموز فوت شده در سانحه رانندگی اتوبوس حامل کاروان اردوی دانش آموزی شهرستان نظرآباد به تشریح جزئیات این سانحه پرداخت.

خسرو ساکی با اشاره به اینکه کاروان اردوی دانش آموزی مربوط به دانش آموزان دختر شهرستان نظرآباد بوده گفت: اتوبوس حامل دانش آموزان بدلیل سبقت غیر مجاز یک دستگاه وانت تویوتا منحرف و واژگون شده و متاسفانه در این سانحه ۲ نفر دانش آموز دختر، یک نفر راوی ، یک نفر مربی دانش آموزان و همچنین راننده تویوتا وانت فوت شده اند.

وی با اشاره به اینکه تعداد فوتی های قطعی این سانحه ۵ نفر بوده ، تعداد مصدومان را نیز ۳۳ نفر اعلام کرد و اظهار داشت: مصدومان این سانحه با انتقال به بیمارستان سوسنگرد در حال مداوا هستند که ۲۵ نفر آنان در حال مداوای سرپایی و ۸ نفر دیگر در بیمارستان بستری شده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.