اهواز_ در تصادف اتوبوس راهیان نور دانش آمور دختر در کمربندی سوسنگرد- اهواز ۴ دانش آموز کشته شدند .

آخرین جزئیات حادثه تصادف در سوسنگرد/انتقال پیکر جانباختگان سانحه به البرز

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ رضا دولتشاهی در تشریح این حادثه گفت : این اتوبوس حامل ۳۹ نفر بود که در اثر برخورد با تویوتا هایلوکس، واژگون شد.
وی افزود: در این حادثه ۴ نفر کشته و ۴ نفر در وضعیت وخیم به سرمی برند و مابقی مسافران دارای جراحت های سطحی هستند که برای درمان همگی به بیمارستان اهواز منتقل شدند.
پلیس راه خوزستان گفت : علت این حادثه در حال بررسی است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان تصریح کرد: مصدومان این حادثه در حال انتقال به بیمارستان ها و مراکز درمانی اهواز هستند.

وی خبر داد: ۲۰ امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر دشت آزادگان پس از رهاسازی و ساماندهی حادثه با هدف تسریع در امور، به عوامل بیمارستان نفت سوسنگرد کمک می کنند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان در ارتباط با اسامی فوت شدگان نیز بیان کرد: زهرا صابری ۱۶ ساله، سکینه بیات ۳۵ ساله ـ مربی، فائزه دریائیان ۱۵ ساله و فتح اله سامانی پور ۵۰ ساله ـ راوی در این سانحه جان خود را از دست دادند.

سلامت عنوان کرد: ۲۵ نفر از مصدومان سرپایی به وسیله اتوبوس آمبولانس به بیمارستان امام خمینی اهواز منتقل شدند.

وی در پایان گفت: ۹ نفر از مصدومان بدحال نیز به وسیله آمبولانس به بیمارستان گلستان منتقل شدند.

انتقال پیکر جانباختگان سانحه واژگونی اتوبوس راهیان نور به البرز
 حسین زاده بامداد امروز چهارشنبه در حاشیه عیادت از دانش آموزان بستری شده در بیمارستان بقایی اهواز در جمع خبرنگاران با تسلیت به خانواده فوت شدگان اظهار کرد: بلافاصله بعد از این واقعه تأسف بار تمامی ارگان های مربوطه در صحنه حضور داشتند و مصدومان را به بیمارستان های گلستان و بقایی منتقل کردند.

وی افزود: آنهایی که نیازمند درمان سرپایی و یا دارای جراحات سطحی بودند به بیمارستان بقایی منتقل شدند؛ در بازدیدی که از این افراد داشتیم مشخص شد که درمان آنها انجام شده و به زودی هم مرخص می شوند.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان تصریح کرد: محل اسکان برای همه افراد در خانه معلم و اردوگاه ها معین شده است؛ مجموعه های دیگر به ویژه سپاه آمادگی کامل خود را برای اسکان آنها اعلام کرده و دانش آموزانی که به صورت سرپایی مداوا شدند نیز به زودی به این اماکن منتقل خواهند شد.

حسین زاده با اشاره به اینکه سایر سرنشینان و همراهان نیز اسکان داده شده اند، بیان کرد: حدود ۱۴ نفر در بیماستان گلستان حضور داشتند که اکثر آنها به صورت سرپایی باید مداوا شوند. اما حدود چهار نفری که نیاز به بستری شدن داشته و یا دارای شکستگی هستند، نیز بستری می شوند.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان در ارتباط با وجود نیروهای همراه دانش آموزان نیز یادآور شد: نیروهای خود آموزش و پرورش همراه دانش آموزان بودند و اکنون هم بالای سر آنها حضور دارند.

حسین زاده گفت: متأسفانه در این سانحه چهار نفر فوتی داشتیم که دو نفر آنها دانش آموز، یک نفر معلم و یک نفر دیگر هم راوی بود؛ تلاش می شود پیکر این جانباختگان فردا بعد از حضور مدیرکل آموزش و پرورش البرز منتقل شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.