گیلان-مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان گفت: ۴۲ هزار نفر تا پایان روز پنجم از سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان دیدار کرده و بیش از ۵ میلیارد ریال بن کتاب خریداری کردند.

فروش بالغ بر ۵ میلیارد ریال بن کتاب در نمایشگاه گیلان

به گزارش قدس آنلاین، فیروز فاضلی اظهار کرد: سیزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان با تخفیف ۳۰ درصدی به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان و با همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران تا ساعت ۲۰ امروز در محل نمایشگاه های بین المللی استان واقع در کیلومتر پنج جاده رشت – تهران دایر است.

مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان از بازدید ۴۲ هزار نفر از نمایشگاه مذکور تا پایان روز پنجم خبر داد و عنوان کرد: رقم دقیق فروش بن کتاب در سیزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان ۵ میلیارد و ۴۰ میلیون ریال است که مطالبه عمومی مردم مبنی بر برپایی هر ساله نمایشگاه کتاب را نشان می دهد.

وی افزود: نمایشگاه یاد شده در ۲۰۰ غرفه و با حضور بیش از ۴۰۰ ناشر استانی و کشوری، ۱۶ آذر در رشت افتتاح شده و امروز، ۲۱ آذر آخرین روز برپایی آن است.

این مسئول فرهنگی، با بیان اینکه ۴۸ هزار و ۳۵۵ عنوان کتاب در این نمایشگاه عرضه شده است، خاطرنشان کرد: ۵۰ ناشر استانی در این نمایشگاه حضور دارند که ۳۰ ناشر دارای غرفه های مستقل بوده و ۱۵ ناشر نیز در غرفه تجمیعی کتب خود را ارائه می دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.