بجستان_ فرماندار بجستان گفت: با توجه به اینکه بجستان در دروازه ورودی خراسان رضوی واقع شده برای خدمت به زائرین امام رضا(ع) باید تمامی تلاش خود را بکار گیریم که خدمت به زائرین سعادتی بزرگ است.

خدمت به زائرین امام رضا(ع) برای خراسانی ها سعادتی بزرگ است

به گزارش قدس انلاین، فرماندار بجستان صبح چهارشنبه در جمع نیروهای امدادی طرح ویژه زمستانی گفت: با توجه به اینکه بجستان در دروازه ورودی زائرین اقا علی بن موسی الرضا(ع) واقع شده وظیفه داریم با تلاش بیشتر در این ایام خدمات بهتری را به زائرین و مجاورین نیز ارائه کنیم.

مهندس ابراهیمی با تاکید بر اینکه تمامی نیروها خصوصا در حوزه امنیت خوش درخشیده اند افزود: برای ایجاد امنیت و ارامش بهتر لازم است با اتحاد و هماهنگی لازم تمامی ادارات و گروها از قبیل اداره راه، اتش نشانی، شهرداری، هلال احمر و...با جدیت بیشتر پی گیر مسائل و مشکلات خصوصا در حوادث زمستانی باشند.

سرهنگ غدیر مصر خانی فرماندهی نیروی انتظامی بجستان در ادامه گفت: با اغاز طرح زمستانی تما می نیروها علاوه بر انجام خدمات همیشگی با تلاشی مضاعف در هنگام حوادث در خدمت رسانی سریعتر و بهتر در خدمت همشهریان و مردم باشند.

وی افزود: در طرح زمستانه با کمترین صدمات تلاش داریم بهترین خدمات را به مردم ارائه دهیم.

شایان ذکر صبح امروز پس از صبحگاه مشترک تمامی نیروهای امداد رسانی از ادارات مختلف شرستان رژه موتوری و وسایل نقلیه امداد رسانی در سطح خیابانهای شهربجستان انجام و امادگی خود را برای امداد رسانی هر چه بهتر در مواقع ضروری اعلام کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.