تداوم اعتراض‌ها در بیت لحم و جدیدترین آمار وزارت بهداشت فلسطین درباره شهداء و زخمی شدگان از زمان آغاز قیام ضد تصمیم ترامپ از آخرین اخبار مربوط به سرزمین‌های اشغالی است.

شهادت و زخمی شدن ۱۹۱۰ فلسطینی از آغاز قیام ضد تصمیم ترامپ

به گزارش قدس آنلاین، منابع فلسطینی از ادامه درگیری ها با اشغالگران در بیت لحم، پل حلحول در شمال الخلیل و درگیری فلسطینی ها با شهرک نشینان صهیونیست در بورین و با نظامیان اشغالگر در طولکرم خبر دادند.

شبکه المیادین نیز به از سرگیری اعتراضات و تظاهرات ضد تصمیم ترامپ درباره قدس در بیت لحم و البیره در کرانه باختری اشاره کرد.

از سوی دیگر وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد از زمان تصمیم ترامپ درباره قدس، در جریان درگیری میان فلسطینی ها و نظامیان رژیم صهیونیستی ۶ فلسطینی به شهادت رسیده اند.

بر اساس این گزارش؛ درگیری ها با نظامیان رژیم صهیونیستی در این مدت به زخمی شدن ۱۹۰۳ فلسطینی منجر شده است. درگیری های در کرانه باختری و بیت المقدس به زخمی شدن ۱۴۹۳ نفر منجر شده که ۳۴ نفر بر اثر گلوله جنگی زخمی شده اند.

این درحالی است که نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز یورش گسترده ای به شهرها و روستاها و اردوگاهها در کرانه باختری داشتند و ۳۵ فلسطینی از جمله حسین یوسف عضو حماس را بازداشت کردند.

این عضو حماس از منزلش در بیتونیا در غرب رام الله بازداشت شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.