گرگان- استاندار گلستان گفت: تلاش ما در استان حرکت در مسیر توسعه است.

تلاش ما حرکت در مسیر توسعه است/عقد اخوت با هیچ کس نداریم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،انجمن صنفی، تعیین تکلیف خانه مطبوعات، ساماندهی به یارانه کاغذ، توزیع عادلانه آگهی های بخش دولتی از مهم ترین موضوعات عنوان شده در این نشست بود. 

 استاندار گلستان پس از شنیدن صحبت ها و دغدغه های اصحاب رسانه در استان با تاکید بر جایگاه رسانه در رشد و پیشرفت گفت: توسعه استان می تواند زمینه رونق اقتصادی در جامعه و حل بسیاری از مشکلات را موجب شود و در این راه مطبوعات و خبرگزاری های گلستان می توانند تاثیر گذار باشند.

سید مناف هاشمی در دیدار با مدیران مسئول مطبوعات و خبرگزاری های استان،با بیان اینکه مطبوعات و رسانه ها در ایجاد اتاق شیشه ای، دهکده جهانی و شفافیت مالی تاثیر گذارند، ادامه داد: از ابتدای حضور در استان هدف ما حرکت در مسیر توسعه بوده است و توسعه نیز تنها با پول دولت ایجاد نمی شود. استفاده از منابع بخش خصوصی و اعتبارات ملی می تواند زمینه تقویت بودجه استان در سال آینده را فراهم نماید و ما نیز تلاش داریم از طریق هماهنگی با نمایندگان مجلس و مدیران اجرایی بودجه استان را ارتقا دهیم.

او به ویژه در پاسخ به انتقادات وارد شده به مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تلاش داریم در تغییرات استان عجولانه اقدام نکنیم ما عهد اخوت با هیچ کس نداریم اما تلاش داریم با سنجش مدیران حاضر در راستای توسعه استان افراد شایسته  در این مسیر را نیز شناسایی نماییم.

او اضافه کرد: پرداختن به برخی مسائل جزئی، توسعه استان را تحت الشعاع قرار می دهد و کسانی که منافع شخصی و گروهی خود را به منافع استان ترجیح می دهند و امید را از مردم می گیرند ، ظلمی را به مردم و استان روا می دارند.

هاشمی با اشاره به وحدت و امنیت موجود در استان، گفت: حمایت از گردشگری و صنعت و افزایش اشتغال را بصورت جدی دنبال می کنیم. به دنبال ایجاد ۳ شورای راهبردی در عرصه بانوان، جوانان و رسانه هستیم و تلاش می کنیم از نیروهای شایسته بانوان و جوانان در عرصه مدیریت استان و دستگاه های اجرایی استفاده نماییم.

در این دیدار مدیران مسئول مطبوعات و خبرگزاری های استان، همچنین معاون سیاسی امنیتی استانداری حضور داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.