رحمانی‌فضلی گفت: از ۸۰۰۰واحد مسکن موقت که به عهده قرارگاه خاتم الانبیا است، امروز اعلام شد که ۲۷۰۰ مورد تمام شده است.

به گزارش قدس آنلاین، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور عصر امروز (چهارشنبه ۲۲آذر) در حاشیه جلسه ستاد مدیریت بحران اظهار داشت: این جلسه با حضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهورتشکیل شد.

وی افزود: استاندار کرمانشاه نیز در مورد آخرین وضعیت زلزله زدگان و آقای تابش در مورد مسکن موقت و دایم گزارشاتی را ارایه دادند.

 وزیر کشور عنوان کرد: قرارگاه خاتم الانبیا که اسکان موقت را به عهده دارد گزارشات لازم را ارایه داد.

رحمانی فصلی تصریح کرد: در حوزه‌های مختلف  از جمله دادن کمک های بلاعوض و دادن تسهیلات برای امور زیربنایی و همچنین واحدهای تولیدی صنفی و کشاورزی نیز مسایلی مطرح شد.

وزیر کشور در مورد نهایی شدن زمان بندی تحویل مسکن موقت نیز تصریح کرد: از ۸۰۰۰واحدی که به عهده قرارگاه خاتم الانبیا است و قرار است طی ۴۵ روز زمان‌بندی شده، تحویل داده شود امروز اعلام شد که ۲۷۰۰ مورد تمام شده است. ۶ هزار مورد فوندانسیون آن نصب شده و بقیه هم حتماً تا از مدت تعیین شده نهایی خواهد شد.

وی در مورد ۲ هزار واحدی که بر عهده ارتش است تا در شهر بسازد نیز عنوان کرد: ارتش اعلام آمادگی کرده که ۳۵ روز  ۲۰۰۰واحد تحویل داده شود. امیدواریم که این واحدها در موعد مقرر تحویل داده شود.

وزیر کشور گفت: خانواده‌هایی که در شرایط کنونی مسکن شان خراب شده، مجروح و مصدوم دارند و خسارت‌های مالی بهشان وارد شده و اعضای خانواده‌شان را از دست دادند با این فضای زمستان و هوای سرد در معرض فشارهای سختی قرار دارند ضمن اینکه این عزیزان را به صبر دعوت می‌کنیم، از دوستان خود خواسته که با شتاب و با دقت بیشتری بتوانند به نتیجه آن و نیازهایشان پاسخگو باشد. آقای جهانگیری در نهایت تصمیمات را به عهده ستاد بحران واگذار کردند که مصوبات ستاد را در زمانبندی مشخص محقق کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.