زنجان-فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان تاکید کرد: نیاز امروز مردم زلزله‌زده کرمانشاه، ساخت مسکن است.

نیاز امروز مردم زلزله‌زده ساخت مسکن است

به گزارش قدس آنلاین، سردار جهانبخش کرمی ظهر چهارشنبه در جلسه قرارگاه سازندگی کمک به مناطق زلزله‌زده غرب کشور که در سالن ولایت سپاه انصارالمهدی (عج) استان برگزار شد، با تاکید بر اینکه در زلزله اخیر کرمانشاه نیز همانند سایر حوادث، شاهد حضور به‌موقع مردم و سایر دستگاه‌ها از جمله سپاه در منطقه بودیم، افزود: بی‌تردید حضور به‌موقع در چنین صحنه‌هایی می‌تواند از بار مشکلات بکاهد.

وی از عملکرد موفق سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان و حضور به‌موقع در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه خبر داد و تصریح کرد: این حضور به‌موقع در کنار سایر دستگاه‌ها و ارگان‌ها باعث شده است تا به امروز خدمات‌رسانی مطلوبی را به مردم زلزله‌زده کرمانشاه ارایه دهند.

کرمی با یادآوری اینکه مشخص کردن خط حد، یکی از اقدامات مهم سپاه زنجان در حضور به‌موقع در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بود، ادامه داد: سپاه، مسئولیت ساخت مسکن برای افراد زیر پوشش بهزیستی در مناطق زلزله‌زده را بر عهده گرفته است که در این راستا ۱۲۰۰ واحد مسکونی احداث خواهد شد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه حضور به‌موقع مردم در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه باعث شد تا نیازمندی‌های اولیه مردم حادثه‌دیده تأمین شود، اظهار کرد: تأمین تغذیه و پوشاک مردم در این مناطق به خوبی توسط سپاه شکل گرفته است.

کرمی همچنین از استقرار کانکس‌هایی که قرار است از زنجان به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ارسال شود، خبر داد و گفت: این کانکس‌ها از زنجان تا پایان هفته به مناطق زلزله ارسال خواهد شد، این در حالی است که هم‌اکنون زیرسازی کانکس‌ها انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه بی‌تردید زندگی در چادر، آن‌هم در چنین شرایط جوی می‌تواند شرایط بسیار سختی را برای حادثه‌دیدگان رقم بزند، خاطرنشان کرد: نیاز امروز مردم زلزله‌زده کرمانشاه، ساخت مسکن است و مردم می‌توانند به طرق مختلف در این زمینه به هم‌وطنان خود کمک کنند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.