مریوان- فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: انسداد مرزها یکی از خواسته‌های قدیمی ناجاست که از سال‌های گذشته مطرح بوده، لذا دولت باید اعتبار لازم برای انسداد کامل مرزها بگذارد.

دولت اعتبار لازم برای انسداد مرزها اختصاص دهد

به گزارش قدس آنلاین، سردار حسین اشتری ظهر امروز در حاشیه بازدید از مرزهای کردستان در شهرستان مریوان، در مصاحبه با خبرنگاران اظهار کرد: در طول این سفر با همکاران انتظامی و مرزبانی و مسوولان استانی کردستان و فرماندهان مرزبانی و انتظامی شمالغرب و غرب کشور جلساتی برگزار کردیم.

فرمانده ناجا تصریح کرد: اگر چه وضعیت امنیت در استان کردستان و استان‌های همجوار آن خوب است، اما هماهنگی‌های لازم برای اجرای ماموریت‌های انتظامی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: براساس مصوبات دولت و تاکیدات مسوولان کشوری، اقدامات خوبی در بحث مبارزه با قاچاق کالا در مرزهای کشور صورت گرفته هر چند خلاءهایی وجود دارد که با کمک دولت می‌توان این خلاءها را پوشش دهیم.

اشتری اذعان داشت: وضعیت امنیت در مرزها هم بسیار خوب است و اگر تحرکاتی هم توسط گروهک‌های معاند وجود داشته باشد، با هماهنگی لازم که بین نیروهای نطامی و انتطامی وجود دارد، تحرکات و توطئه‌ها خنثی می‌شود.

وی در ادامه و در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در خصوص وضعیت انسداد مرزها در کشور و کردستان، اظهار داشت: انسداد مرزها یکی از خواسته‌های قدیمی ناجا و سایر نیروهای مسلح است که از سال‌های گذشته مطرح بوده، لذا دولت باید برای تحقق انسداد مرزها اعتبارات مورد نیاز را اختصاص دهد.

فرمانده ناجا اذعان داشت: برای انسداد مرزها، هم نیروی انتطامی و هم سپاه و سایر دستگاه‌ها در حد خود تلاش کرده‌اند و با اعتبارات داخلی خود انسداد مرزی انجام می‌دهند.

به گفته اشتری، مقدار اعظمی از مسیرهای مرزی انسداد انجام نشده است و مقداری هم که انجام شده، نیاز به مرمت و بازسازی دارد.

وی در پایان گفت: اگر مسوولان و دولت اعتبار لازم برای انسداد مرزها بگذارد این امادگی در نیروی انتطامی وجود دارد که موضوع انسداد مرزها را به اتمام برساند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.