با مطرح شدن بحث دو شغله بودن صالحی امیری در صورت حضور در کمیته المپیک، وی بر سر دو راهی بین معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری و کمیته ملی المپیک مانده است و باید یکی از این دو پست را برای خود انتخاب کند.

صالحی امیری بر سر دو راهی بزرگ/ ماندن در شهرداری یا رفتن به کمیته ملی المپیک

به گزارش قدس آنلاین، از مدت‌ها قبل زمزمه حضور رضا صالحی امیری در انتخابات کمیته ملی المپیک به گوش می رسید و با انتخاب او به عنوان یکی از خبرگان ورزشی، صالحی امیری اصلی ترین گزینه برای ریاست کمیته ملی المپیک محسوب شد. صالحی امیری تنها مشکلی که دارد بحث دوشغله بودنش هست و اینکه در صورت حضور در کمیته ملی المپیک باید از معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری استعفا دهد.

اما محمد علی نجفی شهردار تهران در گفت‌وگویی تلویزیونی عنوان کرد که فکر می‌کند او ماندن در شهرداری را ترجیح دهد.

از آن طرف شنیده می‌شود صالحی امیری تصمیم به ثبت نام در انتخابات دارد و البته انتخاب او در خبرگان ورزشی هم بدون برنامه نبوده است. در واقع اگر صالحی امیری واقعا قصد ورود به انتخابات کمیته ملی المپیک را نداشت دلیلی هم برای انتخابش به عنوان خبره ورزشی وجود نداشت. چراکه او تنها از طریق خبرگان ورزشی می تواند عضو مجمع کمیته ملی المپیک شود و در انتخابات کاندیدا باشد.

با این حال باید دید صالحی امیری چه تصمیمی می‌گیرد، هر چند که نجفی شهردار تهران هم به قاطعیت عنوان نکرد صالحی امیری در شهرداری ماندنی است و از عبارت "فکر می کنم" استفاده کرد.

شاید چون شهرداری یک نهاد غیر دولتی غیر انتفاعی محسوب می‌شود، تصور بر این بوده حضور صالحی امیری در هر دو پست مشکلی ایجاد نمی‌کند اما اکنون بحث دوشغله بودن مطرح شده همگان دچار تردید شده‌اند.

حالا باید دید صالحی امیری چه تصمیمی خواهد گرفت و آیا با نیامدنش به مجمع انتخابات کمیته ملی المپیک همه معادلات را بر هم خواهد زد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.