سرمربی تیم فوتبال آرسنال حاضر به صحبت درباره شکستن رکورد این تیم توسط منچستر سیتی نشد.

آرسن ونگر: تمایلی به صحبت درباره رکورد شکنی منچستر سیتی ندارم

به گزارش قدس آنلاین، تیم گواردیولا دیشب رکورد ۱۴ بازی پیروزی متوالی آرسنال را شکست و در همان زمان توپچی ها با ارائه نمایشی ضعیف برابر هادرسفیلد متوقف شدند.

آرسن ونگر درباره شکسته شدن رکورد آرسنال توسط سیتی اینگونه اظهار نظر کرد: من علاقه ای به صحبت کردن در مورد این موضوع ندارم زیرا تنها به درد سرتیتر روزنامه ها می خورد. تمام تمرکز ما تنها روی دیداری بعدی است و صحبت کردن در مورد قهرمانی سیتی نیز از حالا بیش از حد زود است.

وی تاکید کرد: اما فاصله یک موضوع است و تسلیم شدن یک بحث. ما هرگز تسلیم نخواهیم شد. وظیفه ما جنگیدن تا سر حد توان و ارائه بهترین عملکردمان است و روی مسائل دیگر خیلی نباید تمرکز کرد.

سرمربی آرسنار درباره بازی برابر وستهام عنوان کرد: برخی از تساوی ها هستند که ناامید کننده اند و دیدار امشب یکی از آنها بود. آنها بسیار خوب دفاع کردند. وستهام در حال حاضر در فاز دفاعی خوب عمل می کند و آنها این روش را برابر منچستر سیتی و برابر چلسی نیز به کار گرفتند و امشب نیز این کار را تکرار کردند. موقعیت هایی نیز داشتیم آنها ضربات را برگشت دادند، اما اگر روزهای بازی ابتدای هفته ما عوض می شد شاید نتیجه تغییر می کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.