مشهد- قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با تأکید بر اینکه خدمت‌رسانی به مردم بالاترین شأن و توفیق برای انسان است، گفت: با تدبیر تولیت آستان قدس رضوی در توسعه مفاهیم خادم، خدمت و مخدوم عرصه های جدیدی برای خدمت رسانی به زائران، مجاوران و دلدادگان امام رضا(ع) گشوده شده است.

تلاش مستمر، آگاهانه و هدفمند برای تبیین معارف رضوی نیاز امروز جامعه است

به گزارش قدس آنلاین، سید مرتضی بختیاری در نشست خادمیاران خانواده که با حضور طلاب حوزه های علمیه خواهران از سراسر کشور در تالار قدس کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی برگزار شد، اذعان داشت: در آستانه دهه چهارم انقلاب اسلامی نیازمند بازنگری در اقدامات فرهنگی و شیوه های تبلیغ معارف اسلامی هستیم و توسعه خادمیاری با رویکرد کاهش آسیب های اجتماعی و معضلات خانوادگی و ترویج مکارم اخلاقی از دستاوردهای این نگرش است.

وی تصریح کرد: با حکم مقام معظم رهبری برای تولیت آستان قدس رضوی مأموریت‌های جدیدی حول منشور هفتگانه برای این آستان مقدس تعریف شده که رویکردهایی نظیر خدمت رسانی به محرومان و مستضعفان با ایجاد دفاتر استانی، توجه جدی به مقوله فرهنگ و توسعه علمی و پژوهشی بر اساس آن راهبردها، برنامه‌ریزی‌ شده است.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع خادمیاران خانواده اذعان داشت: بایستی از این فرصت و ظرفیت بی نظیری که برای طلاب خواهر در سراسر کشور ایجاد شده برای رفع خلاهای موجود بهره ببرید و برای تحکیم خانواده و تبلیغ معارف اسلامی و رضوی گام های موثر بردارید.

بختیاری با اشاره به لزوم برنامه ریزی و کار هدفمند برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان اظهار داشت: تلاش مستمر و آگاهانه برای تبیین، ترویج و توسعه معارف اسلامی و آموزه های اهل بیت(ع) نیاز امروز جامعه است.

وی گفت: به همت سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی تفاهم نامه ای نیز با جامعه مدرسین حوزه علمیه قم منعقد شده که اجرایی شدن مفاد آن قطعا به توسعه فرهنگ و معارف رضوی کمک شایانی خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.