منابع سوری از موفقیت نیروهای ارتش سوریه در بیرون راندن تروریست‌های داعشی از محله التضامن در جنوب دمشق خبر دادند که روز گذشته به ای منطقه رخنه کرده بودند.

پاکسازی محله «التضامن» از داعشی‌های نفوذی و خنثی شدن عملیات انتحاری در دمشق

به گزارش قدس آنلاین، یک منبع میدانی گفت نیروهای ارتش و نیروهای دفاع ملی توانستند تروریست‌های داعشی را که به برخی ساختمان‌های مسکونی در محله التضامن رخنه کرده بودند، بیرون برانند.

این منبع که با تسنیم گفت‌وگو می‌کرد، افزود نیروهای ارتش و دفاع ملی تمام نقاطی را که تروریست‌های داعشی به آن نفوذ کرده بودند، بازپس گرفتند و پس از پیگرد آنها در اطراف محله التضامن،‌شماری از آنها را به هلاکت برسانند و بقیه آنها از طریق خایابان ابوترابی گریختند، این خیابان حد فاصل محله التضامن و اردوگاه الیرموک قلمداد می‌شود که گروه‌های تروریستی بر آن سیطره دارند.

محله التضامن در جنوب پایتخت سوریه قرار دارد که اردوگاه الیرموک در مجاورت آن در سمت غربی و مناطق سیدی مقداد و بیت سحم در سمت شرقی و محله الحجرالاسود در جنوب قرار دارد که دژ گروه تروریستی داعش قلمداد می‌شود.

نیروهای امنیتی سوریه همچنین صبح امروز یک عملیات انتحاری را پس از درگیری با یک گروه تروریستی در بزرگراهی در دمشق خنثی کردند، تروریست انتحاری پس از آنکه نیروهای امنیتی وی را در پل منتهی به محله کفرسوسه در مرکز دمشق محاصره کردند، خود را منفجر کرد.

در شمال سوریه هم نیروهای ارتش تپه سیرتیل و روستای رسم الکباره در جنوب غربی شهرک خناصر در حومه جنوب شرقی حلب را پس از درگیری با تروریست‌های جبهه النصره و متحدانشان آزاد کردند، مواضع تروریست‌ها در روستاهای رسم سیاله و رمله هم هدف حملات توپخانه‌ای و موشکی ارتش قرار دارد تا زمینه آزادسازی آنها فراهم شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.