رئیس اداره امداد و تسهیلات زائران آستان قدس رضوی از فراهم کردن زمینه تشرف۱۴۸۰ زائر بیمار و معلول سراسر خراسان رضوی به بارگاه منور رضوی در هفته جاری خبر داد.

فراهم کردن زمینه تشرف۱۴۸۰ زائر بیمار و معلول به بارگاه منور رضوی

به گزارش قدس آنلاین، حسین راست نژاد با اعلام این خبر اظهار کرد: زائران از استان خراسان رضوی و از شهرهای سرخس، تربت جام، بردسکن، فریمان، چناران و مه ولایت به همراه بیماران و معلولان سطح شهر مشهد به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.

وی با بیان اینکه مخاطبان این طرح غالبا تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی و بیماران خاص هستند، تصریح کرد: در این طرح تمامی خادمان در هر پست و وظیفه‌ای از جمله انتظامات، کفاش، دربان به صورت ویژه به ارائه خدمات می پردازند.

راست نژاد افزود: قرائت آیات کلام الله مجید، قرائت زیارت مخصوص امام رضا(ع)، اجرای برنامه مرثیه سرایی و مداحی توسط مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) و پذیرایی از جمله برنامه‌های است که هنگام تشرف برای این گروه از زائران به اجرا درآمده است.

گفتنی است؛ طرح «یا معین الضعفاء» به همت معاونت اماکن متبرکه و با هدف کمک به کم توانان مالی، تشرف سالمندان و معلولان جسمی که توانایی تشرف به بارگاه منور ثامن‌الحجج علی ‌بن ‌موسی‌الرضا(ع) را ندارند، اجرا می‌شود.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.