بجستان_ امام جمعه موقت بجستان گفت؛ امروز جهان عاری از خشونت جای همه انسانهای ازاده جهان می باشد و این سخن رئیس جمهور امریکا نزد همه مردم جهان زشت و مورد اعتراض واقع شده که این سرزمین مقدس جای اشغالگران غاصب اسرائیلی نخواهد بود.

جای اسرائیل غاصب سرزمین مقدس قدس نبوده و نخواهد بود

به گزارش قدس انلاین، ظهر امروز حجت الاسلام والمسلمین نصیری امام جمعه موقت بجستان در خطبه های نماز جمعه با اشاره به هفته تحقیق و پژوهش گفت: مقام علم و دانش بالاتری ن مقامی است که هر نفر میتواند کسب نماید و ارزش واقعی ان بدست نخواهد امد مگر در سایه ایمان و خدمت به جامعه و مردم.

وی افزود: تحقیق و پژوهش زمان ندارد و فراغت از تحصیل ندارد زیرا انسان هر چه داناتر می شود احساس می کند که کمتر می داند و این بیان علمای دین و بزرگانی است که در اخرین لحظه های عمر باز هم به دنبال کسب علم و دانش بوده و اظهار نادانی می کرده اند.

حجت الاسلام نصیری گفت:  به همین لحاظ باید عالم حرف حق را بزند و برای همه اقشار نیز تلاش نمایند که این خود ارزشمند و مورد رضای حق تعالی نیز خواهد بود.

وی روز عاری از خشونت را متذکر شده و اظهار داشت: افراط گری و خشونت همیشه مردود و ناشایست بوده ولی امروز بسیار نکو هیده تر از گذشته می باشد و باید از جامعه جهانی حذف واز بین برود.

نصیری گفت: در حالی که اینچنین روزی را اعلام میکنند ولی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب با کشتار کودکان و زنان بی سر پناه هیچ رحمت و مروتی نداشته و اعلام می کنند که انها طرفداران حقوق بشر هستند این کشتار کجای حقوق بشر است این ساختن داعش برای قتل و کشتار کجای حقوق بشر است.

حجت الا سلام نصیری خباثت رئیس جمهور امریکا در جهان برای اعلام قدس شریف برای پایتخت رژیم اشغالگر اسرائیل را مطرود و زشت و ناپسند دانست و گفت: زمینی که اکثر پیامبران الهی در انجا دفن هستند ونزد تمامی ادیان الهی مقدس است جای افراد خبیثی مانند اسرائیلی ها ی منفور نیست و نخواهد بود و همهگی مردم سراسر جهان این عمل زشت را محکوم نموده اند.

وی اظهار امیدواری کرد به زودی مسلمانان جهان شاهد نابودی اسرائیل غاصب بوده و همانند سایر سرزمینهای مقدس برای زیارت بتوانند به این مکان بروندزیرا این سرزمین حق مردم فلسطین و مسلمانان جهان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.