اهواز_ ۲ کلاس درس جدید در دبستان حضرت حمزه روستای بیت محارب زرگان شهرستان باوی که توسط بسیج سازندگی شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون احداث شده بود، طی مراسمی افتتاح و تحویل شد.

مدرسه روستای بیت محارب زرگان توسط شرکت نفت و گاز کارون بازسازی و افتتاح شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل  روابط عمومی نفت گاز کارون، این آئین با حضور مدیر عامل و مدیران ارشد شرکت کارون، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان، امام جمعه و بخشدار باوی، مسءولین آموزش و پروش باوی، جمعی از روحانیون، دانش آموزان و اهالی روستای برگزار شد.

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون نیز ضمن تبریک هفته وحدت، ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و میلاد امام صادق (ع) و همچنین تاکید بر ضرورت اهتمام کلیه دستگاه ها به فعالیت های جهادی و محرومیت زدایی گفت: شرکت کارون در راستای فعالیت های اقتصادی خود همواره تلاش کرده است که برنامه های زیست محیطی و مسئولیت های اجتماعی خود را به بهترین نحو انجام دهد.

 محسن دهانزاده با بیان تاکید دین مبین اسلام به خدمت به خلق و رفع حوائج مردم افزود: شرکت نفت و گاز کارون در راستای عمل به مسولیت های اجتماعی خود در روستاهای همجوار تاسیسات فرآورشی این شرکت اقدامات مناسبی در زمینه کمک به توسعه فضای آموزشی و فرهنگی و همچنین رفع محرومیت از روستاها را انجام داده که طرح بهسازی ۶ مدرسه در دو سال گذشته و احداث این محیط آموزشی از جمله این فعالیت هاست .

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان نیز ضمن تقدیر از حرکت جهاد گونه کارکنان صنعت نفت در راستای خدمت به روستائیان همجوار تاسیسات،  از تعامل خوب شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون، پایگاه مقاومت این شرکت ابراز خرسندی کرد و عملکرد مناسب بسیج سازندگی را نشانه همدلی و همت بالای مدیران و کارکنان حوزه مناطق نفتخیز جنوب دانست.

سرهنگ عباس ممبینی ضمن تقدیر از حمایت های شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون و نقش پررنگ این شرکت در محرومیت زدایی و ارتقاء سطح رفاهی، فرهنگی و آموزشی روستاهای همجوار واحدهای عملیاتی گفت: با روحیه بسیجی، عمل انقلابی و کار برای مردم می توانیم این منطقه را از امکانات لازم برخوردار نمائیم.

وی با اشاره به برنامه ریزی و اجرای دهها اردوی جهادی در شهرستان های اهواز، باوی و شادگان افزود: در دو سال گذشته  ۱۰ مدرسه و چندین مسجد و حسینیه توسط بسیج صنعت نفت در روستاهای همجوار تاسیسات نفتی بطور کامل بازسازی شده است.

فتح الله گشتاسبی فرمانده پایگاه بسیج شرکت کارون نیز با قدردانی از حمایت های مدیرعامل و هیات مدیره شرکت کارون و حوزه بسیج شهید تندگویان، هدف اصلی اجرای این طرح را احیا فرهنگ مقدس بسیج سازندگی عنوان کرد و گفت: در طرح بهسازی دبستان حضرت حمزه روستای بین محارب افزایش ۲ کلاس درس به مساحت ۱۰۰ متر مربع احداث شد که هزینه ای بالغ بر ۶۰۰ میلیون ریال را در بر داشت و ظرفیت پذیرش دانش آموز در این مدرسه را به تعداد ۶۰ نفر افزایش داده و این مدرسه اکنون به اهالی شریف روستای بیت محارب زرگان در شهرستان باوی تحویل داده شد.

در بخشی از این مراسم بخشدار باوی نیز طی سخنانی با گرامیداشت اعیاد ماه ربیع الاول، بهره برداری از این مجتمع آموزشی را اقدامی مناسب توسط صنعت نفت دانستند و از تلاش ها و پیگیری های مجموعه شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در حوزه های مختلف تقدیر و تشکر نمودند .

بعد از این مراسم، ساختمان وضوخانه و سرویس های بهداشتی مسجد روستای زرگان ابوفاضل شهرستان باوی که توسط بسیج سازندگی شرکت نفت و گاز کارون بنا شده نیز افتتاح شد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.