بجنورد- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: قول های مساعد برای تامین سیمان رایگان مورد نیاز زلزله زدگان این استان داده شده و محدودیتی برای تامین این محصول وجود ندارد.

محدودیتی در تامین سیمان رایگان برای زلزله زدگان خراسان شمالی نیست

به گزارش قدس آنلاین، علی محمدی اظهار کرد: در مرحله نخست، پنج هزار تن سیمان رایگان برای بازسازی مناطق آسیب دیده از زلزله ۲۳ اردیبهشت ماه امسال به روستاییان استان اختصاص یافت و اکنون نیز پنج هزار تن دیگر سیمان رایگان به این آسیب دیدگان اختصاص یافته است.

وی تصریح کرد: تاکنون ۱۱۶ هزار پاکت سیمان به استان حمل شده و ۱۱۱ هزار و ۲۰۰ پاکت نیز به روستاییان آسیب دیده تحویل شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: برای بازسازی ۹ تن و برای تعمیراتی تا سقف ۲ تن داده می شود و تمام نیازها در این باره برآورد می شود و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

زلزله زدگان چادرنشین در منازل مسکونی ساماندهی شدند

محمدی با اشاره به اینکه اکنون تمام آسیب دیدگان از زلزله اردیبهشت ماه امسال در روستاها و شهرهای استان با اسکان در منازل شخصی یا استیجاری ساماندهی شده اند گفت: اکنون دیگر هیچ زلزله زده ای در چادر نیست و تمام ۲۸ خانوار که در چادر به سر می بردند، ساماندهی شده اند.

به گفته وی تا کنون هفت هزار و ۳۰۰ پرونده برای دریافت تسهیلات بانکی در استان تشکیل شده و از این تعداد پنج هزار و ۷۱ فقره پرونده به بانک ها معرفی شده است که سه هزار و ۲۳۷ فقره پرونده منجر به عقد قرارداد شده است.

وی گفت: اکنون ۲ هزار و ۵۷۳ واحد در مرحله پی کنی، ۲ هزار و ۳۱۵ واحد در مرحله فوندانسیون، یکهزار و ۹۰۷ واحد در مرحله اسکلت و یکهزار و ۲۲۰ واحد در مرحله سقف است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: تا کنون ۷۱۳ واحد مسکونی در روستاهای استان پایان کار دریافت کرده است و تعمیر ۸۸۳ واحد نیز به پایان رسیده و در مجموع برای یکهزار و ۵۹۵ واحد آسیب دیده پایان کار گرفته شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.