رشت_ نماینده مردم شهرستان رشت درمجلس شورای اسلامی با تشبیه کانون به زمین کشاورزی، از کودکان و نوجوان خواست با بهره‌گیری از فرصت حضور در این مجموعه فرهنگی در مسیر ارتقای توان‌مندی‌های خود گام بردارند.

فرصت حضور در کانون را غنیمت بدانید

به‌گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی با بیان این مطلب افزود: کودکان و نوجوانان امروز نیازمند مطالعه افزون‌ترند و لحظه لحظه‌ی حضور آینده‌سازان در فعالیت‌های کانون، به افزایش آگاهی‌های آنان کمک می کند.
نماینده مردم شهرستان رشت درمجلس شورای اسلامی هم‌چنین با مخاطب قراردادن اعضای کودک و نوجوان کانون اظهارداشت: حضور در فعالیت‌های کانون پرورش فکری و اندیشیدن پیرامون حوادث اطراف، ژرف‌اندیشی و تجسم فضای پیرامون، به رشد و بلوغ فکری شما کمک‌می‌کند.
وی اضافه‌کرد: علم و آگاهی، محصول زمین‌های کشاورزی کانون است و شما به عنوان  اعضای این مجموعه‌ی فرهنگی علاوه بر غنی‌سازی اوقات فراغت، با برداشت هدف‌مند این محصول در مسیر سوادآموزی و ارتقای آگاهی‌های خود حرکت می کنید.
ضرورت استفاده از فرصت حضور درمراکز فرهنگی هنری کانون و بهره‌گیری از توان‌مندی مربیان این مجموعه‌ی فرهنگی، از دیگر محورهای سخنان این مسوول بود و وی با تاکید بر این مساله که نتیجه‌بخشی تلاش‌ها و تغییر نگرش مخاطبان از دست‌آوردهای عضویت ‌در کانون است، از کودکان و نوجوانان خواست فرصت را قدر دانسته و    از این امکان برای ساختن آینده‌ای بهتر استفاده کنند.
اسفندیار ضیائی، مدیرکل کانون استان گیلان نیز ضمن قدردانی از نگاه ویژه مسوولان به حوزه‌ی کودک و نوجوان، به پیشینه و ظرفیت‌های کانون استان گیلان پرداخت و با تشریح‌ اولویت‌ها و نیازهای این مجموعه‌ی فرهنگی بر ضرورت توجه افزون‌تر به خواسته‌های نسل کودک و نوجوان تاکیدکرد.
وی بر همین اساس تجهیز، به‌سازی و هم‌چنین گسترش فضاهای آموزشی کانون را لازمه‌ی کمیت و کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های کانون دانست و همراهی مسوولان، به ویژه نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی را برای تکمیل مرکز فرهنگی هنری بخش خمام این  شهرستان خواستارشد. 
بنابراین گزارش بازدید از سالن سینمای کانون و حضور در کارگاه‌ فعالیت‌های فرهنگی، ادبی و هنری مرکز فرهنگی هنری مجتمع رشت، از دیگر برنامه‌های این روز غلامعلی جعفرزاده بود که با همراهی امیرمحمدپور گیلانی، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و تحول اداری استانداری استان گیلان صورت‌گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.