عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان با اشاره به نقش موثر کودکان و نوجوانان فلسطینی در انتفاضه ضد رژیم صهیونیستی اعلام کرد: صهیونیستها از کودکان فلسطینی بیش از سران عرب می ترسند.

به گزارش قدس آنلاین، شیخ نبیل قاووق، عضو شورای مرکز حزب الله لبنان اعلام کرد: کودکان سنگ به دست در فلسطین اشغالی از فعالیت همه کنفرانس ها و اجلاس های عربی و اسلامی  تاثیرگذارتر هستند. اسرائیل امروز از آن کودکان بسیار بیشتر از روسا و پادشاهان و رهبران عرب می ترسد. اسرائیل از عربستان نمی ترسد بلکه فقط از مقاومت در لبنان و فلسطین می ترسد چرا که درک می کند هنگامی که عربستان تجهیز می شود خطری ندارد این سلاح ها و استفاده از آنها، مشروط به استفاده آنها ضد اعراب و مسلمانان در یمن، ایران، سوریه یا مقاومت است.

وی در بخش دیگر صحبتهای خود گفت: صهیونیست ها خودشان به زبان خود می گویند که عربستان در هیچ زمانی برای آنها دشمن نبوده است و عربستان با اسرائیل نجنگیده و نخواهد جنگید و اسرائیل نیز با عربستان نجنگیده و نخواهد جنگید.

این مقام و مسئول حزب الله با اشاره به مواضع وزیر امور خارجه عربستان که روز گذشته گفته بود به جدیت و صداقت ترامپ در مورد روند صلح فلسطین ایمان دارد، گفت: سازش و مسامحه عربستان سعودی با دشمن صهیونستی دردناک تر از تصمیم ترامپ در مورد قدس است و اتخاذ چنین مواضعی زخم امت اسلامی را عمیق تر می کند. این کشور چطور ادعای خادمی حرمین شریفین  را می کند در حالی که قدس و مقدسات مسلمانان را خوار می کند؟

وی در بخش دیگر صحبتهای خود تصریح کرد: امروز امت اسلامی روح مقاومت دوباره در آن می تپد. و امروز نمی توان روی پادشاهان، رؤساء و کنفراس ها سرمایه گذاری کرد بلکه باید روی استراتژی مقاومت حساب کرد . مردم فلسطین بر روی اراده ملت فلسطین و سلاح های آنهاست و وعده راستین از سید مقاومت سید حسن نصر الله می باشد.

عضو شورای مرکز حزب الله لبنان همچنین گفت: حزب الله لبنان از هیچ کمکی نسبت به مقاومت فلسطین دریغ نخواهد کرد و این جزو عهد و پیمان ماست و هرگز تغییری در آن نخواهد بود.

وی در پایان بیان کرد که حزب الله به خشم آمریکا و عربستان توجهی ندارد.

منبع: المنار

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.