شهرکرد-مدیرعامل شرکت برق چهارمحال و بختیاری گفت: سال گذشته برق رسانی به هشت روستای دورافتاده یا صعب العبور از طریق شبکه و منابع تجدیدپذیر انجام شده است.

برق رسانی به تمامی روستاهای بالای ۱۰ خانوار انجام شده است

به گزارش قدس آنلاین،مجید فرح زاد با اشاره به برق رسانی به تمامی روستاهای بالای ۱۰ خانوار اظهار داشت: سال گذشته برق رسانی به هشت روستای دورافتاده یا صعب العبور از طریق شبکه و منابع تجدیدپذیر انجام شده است.

وی با توجه به بهینه مدیریت لوازم اندازه گیری و بهینه سازی شبکه افزود: تا پایان سال ۹۵ نصب ۴۵ دستگاه ترانسفورماتور کم تلفات انجام و همچنین شش هزار و ۸۸۳ دستگاه کنتور مکانیکی و تبدیل به دبجیتالی تعویض شده است.

مدیرعامل شرکت برق چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: به منظور کاهش تعداد خاموشی و پیشگیری از وقوع بحران های ناگهانی، از ابتدای شش ماهه دوم سال جاری تعمیرات برنامه ریزی شده توسط واحد بهره برداری، گروه خط گرم و پیمانکاران بر روی فیدرهای ۲۰ کیلوولت شهرستان شهرکرد انجام شده است.

فرحزاد عنوان کرد: در راستای رفع افت ولتاژ ،کاهش شعاع تغذیه، کاهش تلفات و تامین برق پایدار در نیمه نخست سال جاری مبلغی بالغ بر ۸۶۰ میلیون تومان برای ۱۳ دستگاه پست هوایی توزیع، به همراه احداث شبکه فشار متوسط و ضعیف در شهرکرد ،نصب و به بهره برداری رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.