قزوین_ نخستین شبیه ساز ۳ بعدی آموزش نماز در قزوین با حضور مسؤولان کشوری و استانی رونمایی شد.

نخستین شبیه ساز ۳ بعدی آموزش نماز در قزوین کلید خورد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سومین اجلاس استانی نماز ظهر یکشنبه با حضور مسؤولان استانی و با معرفی نفرات برتر در حوزه های مختلف به کار خود پایان داد.

 ابوالحسن نیکو صفت راد با اثر «نمازگذار» در بخش بازی و سرگرمی و نرم افزار موبایلی رتبه نخست، بهزاد سامانی با اثر «واقعیت افزوده نماز» رتبه دوم و حمید رضا محمود زاده با اثر «نماز بهتر» رتبه سوم را اذان خود کردند.

باتوجه به اینکه سومین جشنواره و اجلاس استانی نماز بخش هنرهای دیجیتال و عکاسی را به خود اختصاص می داد، در بخش هنرهای دیجیتال از فرهاد نجفی با اثر نشانه ها، ابوالفضل سلیمی با مجموعه عکس، حمیدرضا امامقلی با نجوای بندگی و مجتبی کریمی با استیکر، شایسته تقدیر شناخته شدند.

همچنین از  از یونس سلیمی با اثر «اتاق عبادت در فضای مجازی» در بخش ایده های دیجیتال نماز و در تارنماهای اینترنتی از رحمان نجفی با اثر راز و نیاز و اسحاق حاجیان پور با اثر نمازخوان ۹۶ به عنوان مقام سوم تقدیر و تجلیل شد.

تقدیر از میان ۸۰ دستگاه اجرایی از ۲۹ دستگاهی که در اقامه نماز موفق عمل کرده بودند از سایر برنامه های تجلیل برگزیدگان سومین اجلاس استانی نماز بود.

گفتنی است که در این مراسم از نخستین شبیه ساز سه بعدی آموزش نماز و کتاب نماز صبح اثر حسن شکیب زاده برگزیده خاطرات اجلاس سراسری نماز در استان قزوین با حضورحمیدرضا ضیایی پور، معاون مرکز فنآوری اطلاعات ورسانه های دیجیتال، آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، زاهدی استاندار، ائمه جمعه و جماعات و مدیران دستگاههای اجرایی رونمایی شد.

نخستین شبیه ساز سه بعدی در آموزش نماز به صورت تعاملی است و نیاز به مشارکت افراد دارد و تا زمانی که مرحله اول را کاربر درست انجام ندهد اجازه ورود به مرحله دوم را نخواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.