شهرکرد-فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری از کشف بیش از ۱۳۷ کیلوگرم تریاک در دو عملیات مشترک و دستگیری چهار نفر در این رابطه خبر داد.

۱۳۷ کیلوگرم تریاک در چهارمحال و بختیاری کشف شد

به‌گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار غلامعباس غلامزاده با اعلام این خبر گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته همکاران پلیس مبارزه با مواد مخدر با کنترل محور های مواصلاتی استان و طی دو عملیات مجزا و مشترک موفق شدند چهار خودروی حامل مواد مخدر را که قصد انتقال مواد به استانهای مرکزی را داشتند توقیف و در بازرسی از این خودرو ها ۱۳۷ کیلو گرم تریاک کشف کنند. 
سردار غلامزاده با اشاره به اینکه در این رابطه چهار نفر از سوداگران مرگ نیز دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند، افزود: با تلاش همکاران در پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان‌های تابعه از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۲ تن و ۷۰ کیلو انواع مواد مخدر کشف شده و در این راستا ۲۰ باند تهیه و توزیع مواد مخدرمتلاشی و ۳۸ دستگاه خودرو نیز توقیف شده است . 
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ضمن تأکید بر افزایش ۵۰ درصدی کشف مواد مخدر در سال جاری، مبارزه بی امان با مواد مخدر را از اولویت های پلیس استان دانست و خاطرنشان کرد: برخورد قاطع و قانونی با سوداگران مرگ از راهبردهای عملیاتی مهم مجموعه فرماندهی انتظامی استان است که همواره در دستور کار قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.