قزوین_ رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: شرکت ها و تشکل های کشاورزی زیر مجموعه بخش کشاورزی است، بنابراین باید از ظرفیت و همچنین مشارکت آنان برای توسعه بخش به خوبی استفاده کرد.

لزوم به کار گیری ظرفیت تشکل های کشاورزی برای توسعه

به گزارش قدس آنلاین، فاطمه خمسه در دیدار با مدیر کل دامپزشکی و رئیس نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین و همچنین کارکنان این دو دستگاه وابسته با بیان این مطلب اظهار داشت: شرکت های خدمات مشاوره ای فنی کشاورزی را در این استان باید فعال کرد.

وی افزود: شرکت ها و تشکل های کشاورزی زیر مجموعه بخش کشاورزی است، بنابراین باید از ظرفیت و همچنین مشارکت آنان برای توسعه بخش به خوبی استفاده کرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به نقش جهادکشاورزی در امنیت غذایی و تولید محصول سالم برای مردم ادامه داد: باید شرایط و بستر را برای تولید کنندگان و سرمایه گذاران تسهیل کرد تا بتوانند به راحتی جذب بخش کشاورزی شوند.

خمسه خاطر نشان کرد: تشکل های بخش خصوصی می تواند بازوی توانمند سازمان جهاد کشاورزی باشد بنابراین باید از توان، ایده و خلاقیت این تشکلها برای پیشبرد اهداف بخش کشاورزی بهره برد.

وی در ادامه گفت: دامپزشکی استان قزوین در چند سال گذشته توانست با فعالیتها و اقدامات خوب خود جزو دستگاههای برتر استان باشد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: انتظار این است که این اداره کل با دارا بودن دامپزشکان و کارشناسان متعهد و متخصص بتواند هر چه بیشتر در جهت توسعه اهداف بخش کشاورزی و همچنین تأمین سلامت غذای شهروندان حرکت کند.

خمسه با اشاره به این نکته که بخشی از فعالیت های این سازمان به نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی واگذار شده است، گفت: تأکید داریم تا بین نظام مهندسی کشاورزی وجهادکشاورزی ارتباط بیشتری برقرار باشد.

وی بر لزوم برگزاری جلسات مشترک و همفکری با دستگاه های اجرایی برای پیشبرد اهداف بخش کشاورزی تأکید کرد.

گفتنی است دراین جلسه بهمن نقیبی مدیر کل دامپزشکی و حمید رضا نوری نیا رئیس نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین برنامه های خود را تشریح کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.