گرگان- معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: واگذاری زمین به اقشار کم درآمد و محرومان کشور در اولویت سازمان ملی زمین و مسکن است و گروه هدف در این طرح خانواده های دو معلول، خانواده های تحت پوشش سازمان های حمایتی و اقشار کم درآمد و شرکت تعاونی ها می باشند.

واگذاری زمین به اقشار کم درآمد در اولویت سازمان ملی زمین و مسکن است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حمیدرضا عظیمیان در گفت وگو با خبرنگاران افزود: تامین زمین مورد نیاز برای ساخت مسکن برای محرومان در سراسر شهرهای کشور در دستور کار سازمان ملی زمین ومسکن در سالجاری بصورت جدی قرار گرفته است.

این مقام مسئول، خانواده های دو معلول، خانواده های تحت پوشش سازمان های حمایتی و اقشار کم درآمد و شرکت تعاونی ها را گروه هدف در این طرح عنوان کرد.

وی تصریح کرد: همواره در استان های شمالی با مشکل تامین زمین مواجه هستیم ولی اولویت ما تامین زمین برای مسکن است و پس از آن سایر بخش های عام المنعه را مدنظر قرار می دهیم.

مدیرعامل سازمان ملی زمین ومسکن از دیگر اولویت های سازمان را همکاری در اجرای طرحهای گردشگری عمومی و فضاهای ورزشی و تفریحی برای استفاده عموم مردم ذکر کرد.

گفتنی است  معاون وزیر راه و شهرسازی در سفر یکروزه خود به استان گلستان در روز گذشته دیدار با استاندارگلستان، شرکت در جلسه راه اندازی طرح گردشگری درسواحل بندرگز، بازدید از نوار ساحلی بندر گزو بندرترکمن، حل مشکلات بخشی از پروژه های مسکن مهر استان را در برنامه داشت که اجرایی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.