خرم ‏آباد- سرپرست جدید اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان دوشنبه رسماً کار خود را آغاز کرد.

آغاز به کار سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان

به گزارش خبرنگار قدس‎آنلاین، سیدامین قاسمی که با حکم معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، هفته پیش به عنوان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری لرستان منصوب شده بود صبح دوشنبه با حضور معاونین و مدیران این اداره کل، رسماً فعالیت خود را آغاز کرد.

مهندس قاسمی متولد سال ۱۳۵۴ در شهرستان بهبهان در استان خوزستان می‏باشد. پیش از این، مسئولیت‏هایی از جمله سرپرست معاونت های توسعه مدیریت، میراث فرهنگی، صنایع دستی، گردشگری و برنامه ریزی و سرمایه گذاری در استان های کهگیلویه و بویراحمد و فارس را بر  عهده داشته است.

سیدامین قاسمی سرپرست جدید اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان با بیان اینکه با تلاش همکاران در اداره کل و حمایت مسئولان، لرستان را به جایگاه ۵ استان اول کشور خواهیم رساند افزود: حفاظت، مرمت و معرفی مطلوب جاذبه های تاریخی، ایجاد اشتغال در حوزه های مختلف، جذب سرمایه گذار و بخش خصوص، ایجاد زیرساخت های گردشگری و شناسایی رشته های صنایع دستی بومی لرستان و تلاش در راستای توسعه آن ها را از اولویت های مهم این اداره کل قرار خواهیم داد.

قابل ذکر است که در چند روز آینده مراسم تودیع و معارفه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان با حضور مسئولان سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کشور و همچنین مسئولان ارشد استان برگزار خواهد شود.

گفتنی است پیش از این غلامرضا سلیمانی از ۲۷ مردادماه سال ۹۴ تاکنون مدیرکلی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان را بر عهده داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.