کرمان - مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی کرمان گفت: صدا و سیما ، خبرگزاریها و نشریات خبری ، مهمترین پایه های اطلاع رسانی و تشویق مردم در ایجاد شغل هستند.

کارگروه اشتغال استان کرمان با شرکت مدیران روابط عمومی ها

به گزارش قدس آنلاین، این جلسه با حضور مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی عضو کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان در سالن ایثارگران اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان برگزار شد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی کرمان در این جلسه با بیان اینکه صدا و سیما ، خبرگزاریها و نشریات خبری ، مهمترین پایه های اطلاع رسانی و تشویق مردم در ایجاد شغل هستند گفت: رسانه ها با برخورداری از جاذبه های بصری و تصویری یکی از اهرم های اصلی تشویق مردم به ایجاد شغل و اصلاح فرهنگ کار هستند.

رضا اسماعیلی با اشاره به تأکید استاندار کرمان بر اطلاع رسانی وسیع در جذب بیش از هزار و سیصد میلیار تومان تسهیلات اشتغالزا در استان گفت : امید است با هم افزایی مدیران روابط عمومی و اصحاب رسانه تمام اعتبارات اشتغالزا در استان جذب شود .

در این جلسه قائم مقام مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان نیز با بیان اینکه یکی از رسالتهای صدا و سیما ایجاد ارتباط نزدیکتر بین مردم و دولت است گفت : اجرای خواست و مطالبات مردم و حتی اجرای قوانین نیازمند همکاری رسانه ملی و دستگاههای اجرایی است.

میقانی با اعلام آمادگی صدا و سیمای مرکز کرمان در پوشش اخبار و رویدادهای دستگاههای اجرایی استان گفت: با برنامه ریزی لازم دستاوردهای دستگاههای اجرایی استان و همچنین طرح های اشتغال زای آنها در ایام ا... دهه فجر پخش خواهد شد.

مدیر کل روابط عمومی استانداری کرمان نیز در این جلسه با خوب ارزیابی کردن عملکرد روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان بر تلاش بیش از پیش آنها در همکاری با صدا و سیمای مرکز کرمان و اطلاع رسانی ویژه در بخش اشتغال از طریق فضای مجازی تأکید کرد و گفت : استراتژی بیان برنامه ها و کارهای صورت گرفته در حوزه اشتغال باید در این شورا مطرح شود.

عظیمی زاده با بیان اینکه وحدت رویه در انتقال اطلاعات و آمار از سمت دستگاههای اجرایی باید مد نظر مدیران روابط عمومی قرار گیرد، بر هم افزایی بیشتر بین روابط عمومی ها، اصلاح فرهنگ کار،  به روز بودن بانک اطلاعاتی روابط عمومی ها تأکید نمود.
وی با بیان اینکه طرح ها، برنامه ها و عملکرد استاندار کرمان در مقوله اقتصاد مقاومتی در بسیاری از جهات الگوی کشوری شده است گفت: تأکید استاندار کرمان در مقوله اقتصاد مقاومتی ، ایجاد شغل و توسعه همه جانبه جانبه استان است.

شورای روابط عمومی های ادارات عضو کارگروه اشتغال استان کرمان با تأکید استاندار کرمان و به منظور اطلاع رسانی بیشتر دستگاههای اجرایی در حوزه جذب اعتبارات اشتغالزا و تشویق مردم در استفاده از تسهیلات اشتغالزا برگزار شد.

منبع: سیمای مرکز کرمان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.