کرج - مدیر کل سابق میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز گفت: در دو سال گذشته شاهد آغاز احداث ۳ هتل پنج ستاره و یک هتل چهارساله در این استان بوده ایم.

آغازعملیات احداث ۴ هتل جدید در استان البرز

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، عبدالناصرمیرچی در مراسم تودیع  ومعارفه  مدیرکل قدیم وجدید میراث فرهنگی وگردشگری استان البرز که عصر امروز دوشنبه برگزار شد اظهار کرد: زیرساخت های گردشگری استان در حوزه هتل ها و اقامتگاه ها بسیار نامناسب است.

وی ادامه داد: درحال حاضر تنها سه هتل سه ستاره در استان وجود دارد که با نگاه سخت گیرانه و اصولی باید گفت امکانات و ویژگی های هتل یک ستاره را هم ندارند.

میرچی با بیان اینکه طی دو سال گذشته کلنگ  سه هتل پنج ستاره و یک هتل چهارساله در استان شاهد بودیم که در حال حاضر پیشرفت فیزیکی خوبی داشته اند افزود: سروسامان دادن به کاخ مروارید، تعیین تکلیف باغ سیب و تپه ازبکی تنها بخشی از اقدامات صورت گرفته طی ۲ سال گذشته بوده است.

میرچی افزود: طی این مدت در حوزه صنایع دستی نیز دستاوردهای ارزنده ای داشتیم که باعث شده بسیاری از هنرمندان این بخش در سطح بین المللی حرف های جدی برای گفتن داشته باشند.

گفتنی است در این مراسم عبدالناصر میرچی تودیع و حجت الاسلام فخرالدین صابری به عنوان مدیرکل جدید استان البرز در حوزه گردشگری معرفی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.