زاهدان-فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان از اعلام آمادگی نیروی انتظامی برای آموزش همکاران پلیس با موضوع گردشگری خبر داد.

اعلام آمادگی نیروی انتظامی برای آموزش همکاران پلیس با موضوع گردشگری

به گزارش قدس آنلاین، علی اکوان در این خصوص اظهار داشت: پیرو جلسه ای که در هفته ناجا بین مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و فرمانده انتظامی استان برگزار شد، روز گذشته جلسه ای با حضور رییس پلیس پیشگیری استان و فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد که از ظرفیت بالقوه ای که در نیروی انتظامی استان وجود دارد شرایطی فراهم گردد تا برای آن دسته از همکاران پلیس که در فرودگاه ها، راه آهن و ایست و بازرسی های ورودی استان خدمت می کنند، کلاسهای توجیهی و آموزشی از سوی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان برگزار شود.

این مسئول ادامه داد: مسائل و موارد مختلفی از قبیل پلیس گردشگری، اسکورت نامحسوس گردشگران خارجی، آموزش همکاران پلیس و استفاده از ظرفیت نیروی انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرم در این جلسه مطرح گردید که رئیس پلیس پیشگیری استان نیز قول هرگونه همکاری را اعلام کرد.

در پایان مقرر شد که اینگونه جلسات استمرار داشته باشد و جلسه بعدی در خصوص پیگیری مصوبات در اداره پیشگیری استان برگزار شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.