زنجان- رئیس پلیس آگاهی استان زنجان از دستگیری قاتل فراری در کمتر از ۱۲ ساعت در زنجان خبر داد و گفت: قاتل ۳۲ ساله که در زنجان با دوست سابقش درگیر و او را به وسیله چاقو به قتل رسانده بود دستگیر و روانه زندان شد.

دستگیری قاتل فراری در کمتر از ۱۲ ساعت در زنجان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، جعفر رحمتی اظهار کرد: در پی کسب خبر مبنی بر اینکه شخصی به هویت معلوم متولد ۱۳۶۷ به دلیل مصدومیت بر اثر ضربات شی تیز به بیمارستان امام حسین منتقل شده و به دلیل شدت جراحت وارده در بیمارستان فوت کرده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با اطلاع پلیس از موضوع تحقیقات در این خصوص آغاز و مشخص شد در این درگیری جوانی به هویت معلوم ۲۹ ساله توسط فردی ۳۲ ساله به هویت معلوم مجروح می‌شود.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان اضافه کرد: مصدوم به بیمارستان منتقل شد که به علت شدت جراحات وارده و خونریزی در بیمارستان فوت کرد.

رحمتی با اعلام اینکه در بررسی جسد، آثار جراحت توسط شی تیز و برنده شبیه چاقو در ناحیه پس سر، قفسه سینه و کتف دست مقتول مشهود بود، تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضایی جسد متوفی برای انجام معاینات لازم به پزشکی قانونی منتقل شد.

وی تصریح کرد: متهم شناسایی، دستگیر و در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، قاتل و مقتول دوست چندین ساله بوده‌اند که بر اثر مشاجره لفظی با هم درگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با بیان اینکه متهم برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد که در بازجویی‌های صورت گرفته اعلام کرد که در اثر مشاجره لفظی باهم درگیر شدیم و من نیز با استفاده از چاقویی که در اختیار داشتم ضرباتی به وی وارد آوردم و در همین درگیری و به صورت ناگهانی قمه وارد شکمش شد، در حالی که قصد کشتن او را نداشتم.

رحمتی با بیان اینکه پس از اخذ اعترافات از متهم، صحنه جرم بازسازی و وی با قرار بازداشت موقت از طریق مراجع قضایی روانه زندان شد، گفت: حمل سلاح سرد عواقب وخیمی در پی داشته و ممکن است منجر به قتل و ... شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.