قزوین- رییس اداره دامپزشکی شهرستان تاکستان گفت: دستور جمع آوری یک واحد مرغداری غیر مجاز در تاکستان توسط مقام قضایی صادر شد.

دستور جمع آوری یک واحد مرغداری غیر مجاز در تاکستان توسط مقام قضایی صادر شد

به گزارش قدس آنلاین، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان تاکستان اظهار داشت: با عنایت به شرایط حساس منطقه از منظر تراکم واحدهای پرورش طیور ، پرورش غیر مجاز طیور و ماکیان می تواند خسارات اقتصادی جبران ناپذیری را به صنعت مرغداری وارد کند.

محمدرضا آذربایجانی گفت: با عنایت به گزارشهای واصله به دامپزشکی تاکستان، در خصوص وجود یک واحد غیر مجاز مرغ تخمگذار تجاری در منطقه خورهشت، بلافاصله کارشناسان این اداره به محل عزیمت نموده و نسبت به بررسی موضوع اقدام کرده و پس از تنظیم صورتجلسه، نمونه برداری برای انجام آزمایشهای مربوطه انجام شد.

وی تشریح کرد: بعد از 2 نوبت کارشکنی صاحب مرغداری نهایتا تمام مرغ های مذکور با همکاری مأموران کلانتری یحیی آباد و با حضور یگان امداد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان تاکستان با در نظر گرفتن چارچوب قانونی و شرایط بهداشتی به کشتارگاه مرغ آبیک اعزام و کشتار شد.  

رییس اداره دامپزشکی شهرسان تاکستان بیان کرد: این اداره برای حفظ سلامت و برقراری امنیت زیستی و حمایت از سرمایه گذاران قانونی (مرغداران دارای پروانه) از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد و با تمام توان و قاطعیت کامل با متخلفان و تهدیدکنندگان این امر برخورد قانونی را به عمل خواهد آورد.

این مقام مسئول ضمن تقدیر از همکاری مسئولین قضایی و نیروی انتظامی در برخورد با متخلفان به مدیران واحدهای پرورش طیور توصیه کرد با عنایت به شروع فصل سرما، ضوابط بهداشتی_ قرنطینه ای را در واحدهای تحت پوشش رعایت نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.