مدیر عامل باشگاه گسترش فولاد تبریز گفت: یک نفر همیشه از کرج برای فیروز کریمی حاشیه سازی می کند.

حاشیه سازی یک فرد از کرج برای فیروز کریمی!
به گزارش قدس آنلاین، هوشنگ نصیرزاده  در خصوص باخت مقابل خونه به خونه و حذف از جام حذفی اظهار داشت: تیم‌هایی که در جام حذفی حضور دارند به دنبال این هستند که بسته بازی کنند و کار به پنالتی بکشد. تیم‌های بزرگی در جام حذفی حذف شدند و  خیلی از حذف در جام حذفی ناراحت نیستم. معمولا این اتفاقات در جام حذفی می‌افتد. در انگلستان، تیم‌هایی که در دسته‌های پایین‌تری قرار دارند ممکن است در جام حذفی قهرمان شوند و شگفتی‌سازی کنند.ما تمام تمرکزمان از امروز در لیگ برتر است تا بتوانیم نتیجه خوبی را کسب کنیم. برایمان مهم است در لیگ رتبه خوبی کسب کنیم و به دنبال این هستیم که نیم‌فصل دوم قوی‌تر ظاهر شویم.

وی در خصوص اینکه آیا به دنبال جذب بازیکن خارجی در نیم‌فصل دوم هستید یا خیر، گفت: بازیکن خارجی نمی‌گیرم. با چند بازیکن ایرانی در حال مذاکره هستیم. با آمدن فیروز کریمی در خط دفاعی بسیار قدرتمند ظاهر شدیم. کمتر گل خوردیم و به دنبال این هستیم که در خطوط هجومی بازیکنان مدنظر خود را جذب کنیم. یکی از این بازیکنان امیر میربزرگی بود.به دنبال این بودیم با باشگاه بادران به توافق برسیم تا این انتقال صورت گیرد که با پیشنهاد 10 میلیارد تومانی باشگاه بادران برای دریافت رضایتنامه مواجه شدیم. مدیران باشگاه بادران خیال کردند قرار است انتقال مسی صورت بگیرد. بعد از اینکه با این پیشنهاد مواجه شدیم منصرف شدیم و به دنبال جذب بازیکنان مدنظر کادر فنی هستیم.

نصیرزاده در ادامه درباره اینکه آیا مدرک مربیگری رمضانی جعلی است یا خیر، گفت: یک نفر در کرج زندگی می‌کند و به دنبال این است که برای فیروز کریمی حاشیه درست کند. هر وقت فیروز کریمی تیمی را برای سرمربیگری قبول کند آن فرد گوشی به دست به دنبال این است تا حاشیه‌ها را به صورت پیامک برای همه ارسال کند.  مدرک رمضانی مشکلی ندارد و این حواشی است که این فرد برای کادر فنی درست کرده است. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما مشکلی با کادرفنی نداریم، از زمانی که فیروز کریمی آمده نتایج خوبی کسب کردیم.سلیقه سرمربی برای ما مهم است. به دنبال این هستیم 3 یا 4 بازیکن به خدمت بگیریم و برایمان مهم است در نیم فصل دوم نتایج قابل قبولی کسب کنیم. در حال حاضر با عزیز معبودی از صنعت نفت آبادان، میلاد زنیدپور که سال گذشته در تایلند بازی می‌کرد و به باشگاه معرفی شدند قرارداد امضا کردیم و در حال حاضر با هیچ بازیکن جدیدی قرارداد امضا نکردیم. اگر کوروش ملکی منتقل شود به تیمی احتمال اینکه ناصر سالاری از نفت به گسترش بیاید زیاد است ما تعامل خوبی با باشگاه صنعت نفت داریم و با آرامش بازیکنان مدنظر را انتقال می‌دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.