ایلام- چهار مدرسه بنیاد برکت استان ایلام از طریق ویدئو کنفرانس توسط آیت الله گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور همزمان با ۷۶ طرح دیگر بنیاد برکت در سراسر کشور در استان های ایلام گیلان و تهران افتتاح شد.

افتتاح ۴ مدرسه بنیاد برکت در ایلام

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام، سرپرست اداره کل نوسازی مدارس ایلام درحاشیه این مراسم گفت: این ۴ باب مدارس شامل یک دبستان ۱۲ کلاسه در شهر ایلام، یک مدرسه ۶ کلاسه در ملکشاهی، یک دبستان ۶ کلاسه در چرداول و یک مدرسه ۶ کلاسه در شهرستان دره شهر می باشند که با این فضاها در مجموع ۳۰ کلاس درس به تعداد کلاس های استان افزوده شده است.

محمدرضا حیدری یادآور شد: برای ساخت این مدارس که در مجموع ۳ هزار و ۴۳۰ مترمربع زیربنا دارند، بیش از ۲۸ میلیارد ریال از طرف بنیاد برکت هزینه شده است.

آیت الله محمدنقی لطفی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در این مراسم از اقدامات ارزشمند بنیاد برکت در ساخت و افتتاح این ۴ طرح آموزشی در سطح استان قدردانی کرد.

در این آئین سردار شاه ویسی رئیس بنیاد برکت در منطقه غرب کشور، معاون عمرانی استانداری، رئیس و اعضای مجمع خیرین و شورای بانوان خیر مدرسه ساز  فرماندار ومعاونین ومیران کل استانداری نیز حضور داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.