شهرکرد-مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری گفت: مقرر شده است که امسال تجهیزات و ماشین آلات ۵۳ واحد صنعتی بازسازی و نوسازی شوند

تجهیزات ۵۳ واحد صنعتی بازسازی و نوسازی می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،سید نعیم امامی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: ۲۰ واحد صنعتی راکد در سال جاری با پرداخت ۱۸۲ میلیارد ریال تسهیلات راه اندازی مجدد می شوند.

وی افزود: امسال ۵۰ واحد صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد به بهره‌برداری می‌رسد که با بهره‌برداری این واحدهای تولیدی زمینه اشتغال یک هزار و ۵۰۰ نفر فراهم می شود.

مدیر کل صنعت،معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: مقرر شده است که امسال تجهیزات و ماشین آلات ۵۳ واحد صنعتی بازسازی و نوسازی شوند.
امامی با اشاره به اشتغال ایجاد شده توسط سازمان صنعت و معدن گفت: میزان اشتغال تعهد شده در سال جاری توسط این سازمان پنج هزار نفر بود و در حال حاضر ۶۵ درصد این تعهدات انجام شده است.

وی اظهار کرد: صنایع بزرگ در استان بخاطر موقعیت زیست محیطی و کاهش اثرات آلاینده‌ها در نیمه شرقی استان واقع هستند که همواره در توزیع اعتبارات به شهرستان‌ها این مسئله باید لحاظ شود.
مدیر کل صنعت،معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری افزود:امسال مجوز ۷۰۰ واحد صنفی، پنج فروشگاه بزرگ و سه فروشگاه اینترنتی نیز صادر شد که صدور این مجوزات اشتغال‌زایی دو هزار و ۵۴۹ نفر را به همراه دارد.

امامی در پایان خاطر نشان کرد: امسال مطالعات تفصیلی اکتشافات معادن به اتمام خواهد رسید که عمده اعتبارات مربوط به این حوزه از طریق ایمیدرو و سازمان زمین شناسی تأمین شده است.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.