مربی پرسپولیس به برادر ایوانکوویچ توصیه جالبی کرد.

توصیه جالب مربی پرسپولیس به برادر برانکو ایوانکوویچ

به گزارش قدس آنلاین، سرتن چوک در پایان تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: از این که دو سال در فوتبال ایران بودم خیلی خوشحالم. به عنوان دستیار برانکو به فوتبال ایران آمدم. برای ارتقاء سطح فوتبال ایران آمده ام. البته باید بگویم موضوعات مهمی را در این عرصه یاد گرفتم.

دستیار سابق برانکو ایوانکوویچ که آخرین حضورش را در تمرین این تیم پشت سر گذاشت درباره دلیل جدایی اش از این تیم تصریح کرد: همه باشگاه های ایرانی درگیر مشکلات مالی هستند اما من به خاطر پیشنهادی که فدراسیون فوتبال کرواسی داده بود، تصمیم به جدایی گرفتم. تنها دلیلم دعوت آقای شوکر رئیس فدراسیون کرواسی بود. برایم مهم بود که در کرواسی مسئولیت اینچنینی بگیرم.

سرتن چوک اظهار داشت: در طول یک سال و نیمی که در فوتبال ایران بودم، متوجه شدم فهم فوتبالی مردم ایران به قدری بالاست که می دانند باید درهای ورودی علم فوتبال را به روی فوتبال روز دنیا باز کنند. من به آقای طاهری در زمانی که مدیرعامل بود پیشنهاد دادم تا در آکادمی شرایطی را ایجاد کنند که تیم ها بروند و بازی کنند. ضرب المثلی داریم که می گوید هر سرمایه گذاری در جوانی همان سرمایه گذاری در دوران پیری است. نسل بازیکنان زیر ۱۷ سال فوتبال ایران خیلی خوب است که فکر می کنم پرسپولیس در آن سهمی ندارد. بهتر است فدراسیون فوتبال ایران روی آنها سرمایه گذاری ویژه ای داشته باشد.

وی درباره حضور زلاتکوایوانکوویچ، برادر برانکو ایوانکویچ به عنوان جانشین وی، بیان کرد: ایشان را کامل می شناسم، ۲۵ سال است با برانکو رفیق هستم و به طبع برادرش را هم می شناسم. از من انتظار دارید چه جوابی به این سوال بدهم که آیا زلاتکو می تواند در پرسپولیس موفق شود یا خیر. چون این موضوع را زمان مشخص می کند.

چوک در پایان صحبت های خود با لحنی شوخ طبعانه گفت: دستیاران بزرگ باید چاق باشند. همانطور که می بینید استقلال هم حالا ساناک را که خیلی چاق است به عنوان دستیار شفر استخدام کرده است. به زلاتکو ایوانکوویچ پیشنهاد می دهم اگر می خواهد موفق شود حداقل ۶ کیلو چاق شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.