به گزارش قدس آنلاین، سید مرتضی بختیاری در بازدید از مرکز فناوری اطلاعات و فضای مجازی آستان قدس رضوی ضمن تقدیر از تلاشهای صورت گرفته اظهار داشت: با تاکیدات تولیت آستان قدس رضوی و به منظور تکریم مراجعان و تسهیل امور مستاجرین املاک و اراضی موقوفه، کار ایجاد بستر مجازی و امکان پاسخگویی آنلاین در دستور کار قرار گرفت که بحمدالله نتایج و ثمرات درخشانی داشت.
وی تصریح کرد: استفاده از فناوری های روز و ارائه خدمات الکترونیک اقدام مناسبی در جهت تسریع امور، آسان شدن خدمات، شفاف سازی عملکرد، صرفه جویی و دقت بیشتر در صرف عواید موقوفات است.
در ابتدای این بازدید مدیر مرکز فناوری اطلاعات و فضای مجازی آستان قدس رضوی به ارائه گزارشی از اهم اقدامات انجام شده پرداخت.
قدیری اظهار داشت: با برنامه ریزی صورت گرفته بسیاری از نیازهای سازمان با استفاده و تکیه بر توان و تخصص نیروهای داخلی مرتفع خواهد شد.
۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹
کد خبر: 580008
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت:بایستی از ابزارهای جدید و فناوری اطلاعات برای افزایش شفافیت و انضباط مالی و اداری در مجموعه بهره ببریم.
منبع: آستان نیوز
نظر شما