کرمانشاه- فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: طبق قولی که به حضرت آقا دادیم تاکنون ۸۰ درصد اسکان موقت مردم زلزله‌زده با کانکس انجام شده است.

انجام اسکان موقت ۸۰ درصدی زلزله‌زدگان کرمانشاه در کانکس

به گزارش قدس آنلاین، سرلشکر محمدعلی جعفری بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه، اظهار داشت: امیدوارم همه ارکان نظام بتوانند با خدمت به مردم زلزله‌زده قدردان نجابت و کرامت آن‌ها باشند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: امروز یک ماه از سفر رهبر معظم انقلاب می‌گذرد و طبق قولی که به حضرت آقا دادیم تاکنون ۸۰ درصد اسکان موقت مردم زلزله‌زده با کانکس انجام شده است.

وی تصریح کرد: ۳۲ سپاه استانی و موسسات زیادی از قرارگاه خاتم‌الانبیاء سپاه توانستند در این روستاها با پراکندی و حجم خسارت‌های بالا، ظرف ۲۵ روز کار را به اینجا رسانده و مشکل را جمع کنند.

به گفته جعفری، موضوع مهم بعدی رسیدگی به اسکان دائم زلزله‌زدگان است که بستگی به تصمیم دولت دارد و دولت می‌خواهد با واگذاری وام، اختیار را به خود مردم بدهد و این نکته مثبتی است که خود مردم کار را انجام بدهند و به پیمانکار واگذار نشود.

وی با اشاره به اینکه مردم می‌خواهند این ۴۰ میلیون وام دولت به‌صورت بلاعوض باشد و ما هم امیدواریم دولت این را بپذیرد، گفت: حتما این مبلغ کافی نیست ولی به هر حال ما تا آخرین لحظه در کنار مردم هستیم و با کمک‌های خیرین و سایر کمک‌ها کار را پیش خواهیم برد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  طرح سامانه گرمسیری انتقال آب را یک سرمایه‌گذاری بی‌سابقه دیگر در این منطقه عنوان کرد و متذکر شد: این طرح با ۴۰ کیلومتر تونل و سد، آب‌های سطحی را به جای خروج از کشور پای زمین‌های مردم می‌کشاند که این دستور مقام معظم رهبری برای این طرح در منطقه بی‌سابقه است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.