فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) گفت: سامانه راداری جدید پدافند هوایی که کاری مشترک بین ارتش و سپاه است، به زودی افتتاح و راه اندازی خواهد شد.

به گزارش قدس آنلاین، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی در جمع خبرنگاران به میزبانی گلزار شهدای دامغان، از رونمایی یک رادار قوی خبر داد و بیان کرد: لحظه به لحظه به ایام الله ۲۲بهمن نزدیک می شویم و یکی از رادارهای تاکتیکی ارتش و سپاه رونمایی خواهد شد که جزئیات آن همان زمان با این آئین اعلام خواهد شد.

وی افزود: آسمان کشور بایستی حفظ شود که به لطف خدا این اتفاق رخ داده و امروز آسمان ایران امن ترین آسمان خاورمیانه است چرا که با وجود ۳۸ سال تحریم و تهدید، به برکت خون شهدا تک تک عبور و مرورها را زیر چشم تیزبین خود دارد.

فرمانده پدافند آجا گفت: سامانه های کنونی که امروز در پدافند هوایی ارتش وجود دارد، در سراسر کشور گسترده شده و هیچ نقطه ای نیست که از چشمان رادارهای مختلف پدافند هوایی ارتش مخفی بماند.

اسماعیلی تاکید کرد: رادارها، شنود الکترونیکی و تجهیزات مختلف پدافند هوایی ارتش حتی در مسیرهای صعب العبور، دره ها، کوه ها، مسیرهایی که در گذر مردم نیز حتی قرار دارد، به خوبی آسمان و حریم ایران اسلامی را تحت کنترل دارد و برای داشتن آسمانی امن، در خور شان ملت ایران اسلامی در تلاش هستند.

وی افزود: پدافند هوایی آسمان ایران را به گونه ای امن کرده که دشمنان اگر خطایی کنند چنان بلایی بر سرشان خواهد آورد که مشابه آن در ایساف، ریگی، هرمس، هواپیماهای پشتیبان سیل های آمریکایی دیده شد و ما برای شکافتن سینه منحوس دشمن، بی قراری می کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.