گیلان-مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان با اشاره به اینکه دریکی از بازدیدها، حدود ۱۳۰۰ کیلو مغز پسته غیربهداشتی کشف شد، خاطرنشان کرد: دریکی از بازدیدهای دیگر بیش از ۲۲۰ کیلو گوشت و مرغ غیربهداشتی کشف و ضبط شد.

بیش از ۲۲۰ کیلو گوشت و مرغ غیربهداشتی در گیلان کشف شد

به گزارش قدس انلاین ، رضا قشلاقی در جمع خبرنگاران بابیان اینکه در روزهای منتهی به شب یلدا طرح‌های نظارتی را در استان دایر کردیم اظهار کرد: طرح تشدید نظارت بر واحدهای فروش آجیل و خشکبار، شیرینی و میوه و وسایلی که در این شب مورداستفاده قرار می‌گیرد را از ۲۵ آذر شروع کردیم و این طرح تا ۵ روز ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه افزایش درخواست مردم را برای خرید اقلام موردنیاز خود شاهد هستیم گفت: مردم در این روزهای منتهی به شب یلدا برای تهیه اقلام مورد خود مانند شیرینی، آجیل، خشکبار به بازار مراجعه می‌کنند لذا باید طرح‌های تشدید نظارت بر واحدها را داشته باشیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان تصریح کرد: این طرح مشترک با همکاری اتاق اصناف، مراکز بهداشت، دامپزشکی و روسای شعب تعزیرات حکومتی انجام می‌شود و در سراسر استان از واحدها بازرسی انجام خواهد شد.

قشلاقی با بیان اینکه در این ایام اجرای طرح بیش از ۴۰۰ مورد تاکنون بازرسی انجام‌شده است افزود: برای تعدادی از واحدها که تخلفاتی داشتند پرونده‌هایی تشکیل‌شده و جهت رسیدگی به شعبه‌های تعزیرات ارجاع داده‌شده است.

وی با اشاره به اینکه دریکی از بازدیدها، حدود یک هزار ۳۰۰ کیلو مغز پسته غیربهداشتی کشف شد خاطرنشان کرد: دریکی از بازدیدهای دیگر بیش از ۲۲۰ کیلو گوشت و مرغ غیربهداشتی کشف و ضبط شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان بابیان اینکه امروز و فردا هم این بازرسی‌ها انجام خواهد گرفت افزود: اداره کل تعزیرات حکومتی گیلان آمادگی شکایت مردمی را هم به‌صورت حضوری و هم با مراجعه به سایت تعزیرات حکومتی و سامانه پاسخگویی به شکایات دارد و همچنین مردم می‌توانند با تماس تلفنی به شماره ۳۳۳۶۵۵۴۸ موضوعات مدنظر خود را گزارش کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.