گیلان-مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان بابیان اینکه تحقیق و پژوهش از شاخص‌های رشد یک کشور است خاطرنشان کرد: توسعه‌یافتگی یکی از شاخص‌های خیلی مهم یک کشور است و در جامعه امروز ما همواره دانشجویان و نخبگان و مراکز علمی بالا به‌عنوان مرجع هستند.

تحقیق و پژوهش از شاخص‌های رشد یک کشور است

به گزارش قدس آنلاین ،عبدالله پاکاری بابیان اینکه بنیاد شهید  بابیان اینکه تحقیق و پژوهش از شاخص‌های رشد یک کشور است،گفت: توسعه‌یافتگی یکی از شاخص‌های خیلی مهم یک کشور است و در جامعه امروز ما همواره دانشجویان و نخبگان و مراکز علمی بالا به‌عنوان مرجع هستند .

پاکاری با اشاره به اینکه معمولا مردم نخبگان را به‌عنوان الگو انتخاب می‌کنند افزود:جایگاه علم و پژوهش در جامعه جایگاه رفیع و بالایی هست و به همان اندازه مسئولیت این افراد نسبت به سایر گروه‌ها بالاتر است .

وی با اشاره به دلیل برگزاری این دوره آموزشی تصریح کرد: با این دوره‌ای که در حال اجرا است امیدواریم فرصت برای دانش آموزان ما فراهم شود تا استعداد خود را به بهترین نحو پرورش دهند و به آن جایگاه برسیم .

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان بابیان اینکه ما سال گذشته رتبه‌های مختلفی را در مباحث علمی کسب کردیم گفت: در کنکور سراسری سال گذشته ۴۲۳ نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر پذیرفته شدند که ازاین‌بین حدود ۴۰ نفر در رشته‌های خاص پزشکی و دندان‌پزشکی قبول شدند .

پاکاری بابیان اینکه سال گذشته رتبه‌های خوبی در جشنواره‌ ملی نامه به یک شهید نصیب گیلانی‌ها شد گفت: سه اثر شرکت‌کنندگان گیلانی این جشنواره به‌عنوان اثر برتر کشوری انتخاب شد که  این از شایستگی خود دانش آموزان است .

وی بابیان اینکه در مسابقات ملی قرآن کریم رتبه سوم را در کشور بدست آوردیم گفت: حوزه‌های مختلف علمی و آموزشی در بنیاد برای ما خیلی اهمیت دارد و در تلاش هستیم به جایگاه ای که شایسته ایثارگران و خانواده آن‌ها هست برسیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.