کرمان- نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: به نظر ما اپراتورها از قانون عبور کرده اند و پیگیر این موضوع در مجلس شورای اسلامی خواهیم بود.

اپراتورهای تلفن همراه از قانون عبور کرده اند

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا پور ابراهیمی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان کرمان با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد، اظهار داشت: در طول دو هفته گذشته شاهد بیش از  یک هزار زلزله و  پس لرزه در استان کرمان بوده ایم.

وی افزود: ما هنوز خاطرات زلزله تلخ بم که در آن بیش از ۴۰ هزار نفر از هم استانی های خود را از دست داده ایم و زلزله گلباف، زرند، راور را فراموش نکرده ایم.

پورابراهیمی بیان داشت:  اقدامات استان در حوزه بحث های زیرساختی شروع شده  و از همه مسئولین به ویژه استاندار تشکر می کنم .

وی بیان کرد: گاهی سرویس دهی اپراتورهایی که در کشور وجود دارد، خیلی مطلوب نمی باشد و بخشی از  این انتقادات  به حوزه نگاه حاکمیتی بر می گردد و اگر امروز شرکت های بخش خصوصی آمده اند  و با رویکرد در آمدی به موضوع ارتباطات مردم نگاه می کنند ادبیات ما در مجلس متفاوت از این است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اپراتورها باید به چه کسی جواب دهند ؟ آیا جان انسان ها نباید برای آنها اهمیت داشته باشد؟ و فقط درآمد برای آنها اهمیت داشته باشد؟ و من دیدم شما همین صحبت ها و نکات را به عنوان وزیر این سوالات را مطرح کردید  که جا دارد از موضع شما تشکر کرد.

وی افزود: اپراتورها در کشور باید قاعدتا به کسی پاسخگو باشند و این امر باید بر اساس قانون و ضوابط کشور باشد و سال گذشته بر اساس قانون باید سه درصد در آمد این اپراتورها صرف زیر ساخت های ارتباطی می شد که متاسفانه این امر صورت نگرفت.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: به نظر ما اپراتورها از قانون عبور کرده اند و  پیگیر این موضوع در مجلس شورای اسلامی خواهیم بود و اینجوری نیست آنها تعهداتی داشته باشند  و این تعهدات را اجرا نکنند و امسال قرار شد این ۳ درصد اپراتورها در اختیار وزارت ارتباطات قرار گیرد.

پور ابراهیمی بیان داشت: در بعضی از مواقع دیده می شود که موضع اپراتورها در برابر وزارتخانه ارتباطات حالت تدافعی می شود که این قابل قبول نیست و ضرورت امروز کشور ما تکمیل حوزه زیرساختهای ارتباطاتی است و مجلس این امادگی را دارد که به کمک دولت بیاید.

وی با اشاره به نهایی شدن مصوبه مجلس در روز گذشته مبنی بر تخصیص ۲۰۰ میلیون دلار از صندوق توسعه ملی برای بازسازی مناطق زلزله زده اظهار کرد: خوشبختانه در این مصوبه استان کرمان نیز به مصوبات مناطق زلزله زده کرمانشاه اضافه شد و اعتبار برای بازسازی مدارس و امکان عمومی در نظر گرفته شد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.