سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: کسانی که سعی کردند تمرکز تیمم را با بحث رمالی به هم بزنند قطعا باید پاسخگو باشند.

جلالی:  سعی کردند تمرکز تیمم را با بحث رمالی به‌هم بزنند

به گزارش قدس آنلاین، مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران در نشست خبری پیش از بازی با پدیده مشهد، گفت: بازی سختی را در مقابل پدیده خواهیم‌ داشت. تیم خود را سعی کردیم در نیم‌فصل ترمیم کنیم تا در نهایت به جایگاهی که شایسته آن هستیم دست یابیم. در نیم‌فصل ۲، ۳ یار را از دست دادیم و ۲ یار هم جذب کرده‌ایم و امیدواریم که ۲ بازیکن دیگر هم بگیریم تا نیم‌فصل دوم قدرتمند باشیم.

او تصریح کرد: مرتضی آقاخان و مهران موسوی مصدوم هستند، اما تلفیقی از بازیکنان جوان را به مشهد آورده‌ایم.

سرمربی پیکان گفت: به مهاجری تبریک می‌گویم، آن‌ها یکی از بهترین‌های لیگ هستند. عادت نکرده‌ایم که در کارمان به مسایلی مثل کسر ۶ امتیاز از پدیده و مسایل روحی این تیم فکر کنیم. به کیفیت فنی پدیده فکر می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم این تیم را شکست دهیم.

جلالی اضافه کرد: شاهین ثاقبی، هافبک و سجاد مشکل‌پور را تاکنون جذب کرده‌ایم و به دنبال خرید بازیکن تهاجمی هستیم. رحمان احمدی هم‌چنان با ما خواهد بود و به این نگاه نمی‌کنیم که الان بازی می‌کنند یا نه؟ تیمی که سال گذشته تازه از لیگ یک بالا آمده‌ بود، ثباتش را مدیون بازیکنان باتجربه است. حمودی، صادقی و ... پایه‌های تیمم هستند.

سرمربی پیکان درباره نتیجه نگرفتن این تیم پس از مطرح شدن مسایل مربوط به رمالی گفت: حرف‌های زیادی برای گفتن دارم، کسانی که سعی کردند تمرکز تیمم را به هم بزنند قطعا باید پاسخگو باشند اما الان وقت صحبت کردن نیست و نمی‌خواهم درگیر حواشی شویم.

جلالی درباره افت تیمش گفت: همان‌طور که توانستیم سپاهان را ببریم، به همان ترتیب هم استقلال خوزستان مقابل ما موفق شد به نتیجه دلخواه دست یابد. نتایج اخیر هیچ ارتباطی به خرافات و صحبت‌های مطرح‌ شده ندارد و می‌دانم که بازیکنانم بی‌توجه به حواشی به میدان قدم می‌گذارند.

سرمربی پیکان در مورد نتیجه‌ نگرفتن تیمش پس از هر تعطیلات گفت: این موضوع باید دلایلی داشته باشد که با تیم فنی و دستیارانم به دنبال رفع آن هستیم.

او در پایان تاکید کرد: در حال بررسی مشکلات خود هستیم، سه فصل است که در نیم‌فصل نخست به رتبه چهارم می‌رسیم اما در پایان فصل به رتبه‌های ششم تا هشتم تکیه می‌زنیم. بررسی می‌کنیم که چرا این اتفاقات رخ داده و این فصل تکرار نشود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.