جوین_ فرماندار شهرستان جوین اعلام کرد: اجرای دستورالعمل ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص شورای اجتماعی بویژه اعتیاد فصل الخطاب است.

کارگروه اجتماعی شهرستان جوین با هدف پیشگیری از اعتیاد در فرمانداری تشکیل شد

به گزارش خبر نگار قدس آنلاین،  جلسه کارگروه اجتماعی شهرستان جوین امروز با حضور فرماندار، امام جمعه و اعضای کارگروه مربوطه در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان جوین برگزار شد.   

فرماندار شهرستان جوین در این جلسه ضمن ابلاغ دستور العمل ارسالی از سوی مقام معظم رهبری در خصوص شورای اجتماعی بیان داشت: اعتیاد یکی از آسیب های اجتماعی است که بلای خانمان سوز می باشد، که نتایج و اثرات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و اخلاقی فراوانی در خانواده ها و جامعه به جا می گذارد، واجرای کامل دستورالعمل به خصوص در مورد اعتیاد برای ما فصل الخطاب است.   

حسین جمشیدی خاطر نشان کرد:  متاسفانه  موضوع اعتیاد بین اقشار جامعه نفوذ کرده،  به گونه ای که ۵۷ درصد از معتادین را شاغلین و ۶۸ درصد را نیز بین سنین ۲۱ تا ۲۶ سالگی و متاهل تشکیل می دهند.  

نماینده عالی دولت اضافه کرد: امروزه  اعتیاد، طلاق، حاشیه نشینی و خیلی از آسیب های اجتماعی که در جامعه مشهود است، از  مشکلات اساسی و مهم جامعه به شمار می آیند،  که نیازمند یک برنامه ریزی صحیح جهت کاهش هر چه بیشتر این گونه آسیب ها می باشد.  

حسین جمشیدی در پایان سخنان خود با توجه به مشکل اجتماعی طلاق در جامعه دو رویکرد مهم را جهت قرار گرفتن در تقویم کاری مسئولین مربوطه به شرح ذیل بیان نمود.  

۱- کاهش یک درصدی طلاق 

۲- توجه به بانوان و کاهش اعتیاد آنها که رکن اصلی خانواده بشمار می آیند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.