سرمربی تیم فوتبال لیورپول حضور طولانی مدت خود را در این تیم رد کرد.

یورگن کلوپ: نمی توانم ۲۰ سال در لیورپول بمانم/ شرایط هرگز مثل دوران فرگوسن نیست

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از دیلی میل، لیورپول باید امشب در لیگ برتر انگلیس برابر آرسنال به میدان برود؛ دیداری که برای دو تیم می تواند اهمیت زیادی داشته باشد چون هر دو تیم امیدوار به حضور در جمع ۴ تیم نخست جدول هستند. 

یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول قبل از این دیدار در پاسخ به این سوال که آیا می تواند ۲۰ سال در این تیم بماند گفت:‌ واقعا نمی دانم. من در تیم های دورتموند و ماینتس چندین سال سابقه مربیگری دارم و نمی دانم اوضاع در لیورپول چگونه خواهد بود. در واقع من رکورددار حضور در تیم های ماینتس و دورتموند هستم ولی خیلی سخت است که در لیورپول هم رکورددار شوم. برای اینکه در یک تیم بمانیم باید کار برای پیشرفت وجود داشته باشد. همه چیز فقط به قهرمانی خلاصه نمی شود.همه منتظر هستند لیورپول بعد از سالها به قهرمانی برسد ولی اگر این اتفاق رخ دهد هم ممکن است من بروم. تا زمانی که حس کنم برای باشگاه مفید هستم در این تیم خواهم بود. 

او در ادامه صحبت های خود گفت: اگر کسی فکر می کند که با شرایط رسانه های امروزی می توان مانند فرگوسن و ونگر سالها در یک تیم ماند باید بگویم که امکان ندارد. من از زمانی که در انگلیس بودم مدام انتقادهای زیادی از ونگر شنیدم و فکر می کنم که این اصلا عادلانه نیست که یک مربی تا این اندازه زیر فشار باشد. من او را به خوبی می شناسم. او یکی از بهترین مربیان جهان است و حضور او در آرسنال تضمین کننده موفقیت است و مطمئن هستم این هفته دیدار دشواری برابر ونگر و تیمش خواهیم داشت.

سایر بازیهای لیگ برتر انگلیس شنبه برگزار می شود. در جدول رده بندی منچسترسیتی قاطعانه صدرنشین است و یونایتد با ۱۱ امتیاز اختلاف در تعقیب این تیم به سر می برد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.