قزوین_ امام جمعه موقت قزوین گفت: امروز فتنه‌گران دست‌اندرکار بوده و از دولت اصلاحات به بهانه خصوصی‌سازی آنقدر خورده‌اند که پهلو درآورده‌اند.

فتنه‌گران به بهانه خصوصی‌سازی آنقدر خورده‌اند که پهلو درآورده‌اند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام علی قابل در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهر قزوین در مسجدالنبی (ص) اظهار داشت: کشورهای اروپایی دخیل در برجام برای محکوم کردن ایران هر روز یک ترفند جدید به کار می برند و می خواهند به ما فشار دیگری وارد کنند.

وی افزود:  در موضوع موشکی هم کشورهای آمریکا، انگلیس و فرانسه همدست شده اند تا در صنعت دفاعی ما دخالت کنند اما کورخوانده اند و اجازه دخالت به هیچ کشوری نمی دهیم.

امام جمعه موقت شهر قزوین با اشاره به دعوت نماز که دعوت به زیباترین جلوه‌های زندگی است، تصریح کرد: نماز  فصلی از زندگی است که انسان در برابر همه آفریده‌ها، بر عیار زیبایی و نیکی روان می‌پردازد و در این زمینه بندگان نیکوکار و صالح خداوند باید آن را درسی برای خود بدانند و دیگران را به نماز و تقوای الهی دعوت کنند.

قابل بیان کرد: مؤمنان باید در مقابل سرگرمی‌های اهل دنیا، خانواده، دوستان و پیروان را به امر نماز و انس با خالق دعوت کنند که در این خصوص پیامبراکرم(ص) در راه تعلیم پیروان خود به ارزشمندی و فلسفه نماز و صبور بودن تأکیدات فراوانی داشتند.

وی گفت: ذخایر دنیوی همانند شکوفه‌های اول بهار است که انسان با مشاهده آن دل را می‌بازد و این شکوفه‌ها داوم نداشته و سریع از بین می‌رود و عمر آن کوتاه است که می‌طلبد در این راستا انسان برای آخرت خود توشه‌ای ماندنی ذخیره کند.

خطیب موقت قزوین عنوان کرد: فتنه گران در ۹ دی ماه سال ۸۸  کشور را دچار بحران کردند و هشت ما در کشور آشوب ایجاد کرده و دشمن را خوشحال کردند و امروز نباید از حامیان آنها غفلت کنیم؛ برخی از همان فتنه گران امروز دست اندرکاران دولت شده اند و با فعالیتهای سیاسی وارد کارهای اقتصادی غیرمجاز شده اند و به سرمایه های بادآورده رسیده اند.

قابل با بیان اینکه امروز اگر برجام را تحمل کردیم حاصل فتنه ۸۸ بود و کشور هزینه زیادی را در این موضوع متحمل شده است، تصریح کرد: کسانی که خود را ژن خوب و بالاتر از دیگران می دانند به ثروت های بادآورده رسیده اند که باید مورد رسیدگی قرار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: امروز برای برداشتن حصر فتنه گران گروهی در مجلس درحال جمع کردن امضا هستند و می خواهند با کسانی که با نظام بازی کردند مصالحه کنند اما مردم انقلابی با حضور در راهپیمایی ۹ دی بار دیگر فتنه گران را محکوم کرده و از حامیان آنها اعلام انزجار خواهند کرد.

امام جمعه موقت قزوین اظهارداشت: مردم استان قزوین با تجمع و محکوم کردن دوباره فتنه گران بصیرت خود را نشان داده و همبستگی خود را به رخ دولتمردان خواهند کشید؛ باید کسانی که از فتنه گران حمایت می کنند را از مجلس بیرون کرد تا خیال حمایت از این افراد را در سر نداشته باشند.

قابل با اشاره به سالگرد حماسه ۹ دی بیان کرد: این حماسه به هشت ماه جولان ضدانقلاب در این کشور طی سال ۸۸ که به بهانه تقلب در انتخابات صورت گرفت، خاتمه داد.

وی خاطرنشان کرد: در سال ۸۸ تقلبی در انتخابات صورت نگرفته بود و در این خصوص منافقان تسلیم انقلاب نشدند و فتنه‌گران پررو شده و همان فتنه‌گران در رأس کار هستند و امروز یکی از سرلیست نجومی‌بگیران جزو برنامه‌ریزان فتنه بود که بعدها گفته شد، این فرد جزو ذخایر نظام است که امیدواریم ریشه‌کن شود.

امام جمعه موقت قزوین با بیان اینکه امروز فتنه‌گران دست‌اندرکار بوده و از دولت اصلاحات به بهانه خصوصی‌سازی آنقدر خورده‌اند که پهلو درآورده‌اند، یادآور شد: فتنه‌گران سرمایه‌های کلانی دارند که می‌گویند ژن ما بهتر بوده و دانا هستیم که در این پاسخ باید گفت، شما شیطان داشته و دین ندارید چراکه نتیجه آن چپاول و مکر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.